• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Min-Ah

Hej, Elfina!

Forsakar, Degeberga är så underbart vackert och romantiskt!!! Så "trolskt"!
    Lycka till på er dag!!

• Marie06

Min-Ah

Du ringer nog bäst till Gumsigos eftersom jag fortfarande inte har någon telefon.

Jag bor på Gamlegården Vemmenhögsgatan 38, vet du var affären ligger på Näsby ? Du kör förbi den infarten och tar in på tredje infarten (infarten efter badet), i rondellen står Gumsigos och tar emot dig och visar dig sen.

• Elfina

Marie. Mina föräldrar bor vid pizzierian Oasen... När ska ni ha"get-together"

• Marie06

Elfina

På Onsdag kväll 18.30 så ska jag ha Mary Kay försäljare hos mig som ska visa lite olika produkter och då ska vi träffas några stycken. Du får jättegärna komma. Det är absolut inget köptvång.

• Elfina

hmm, Mary Kay, haha, har jobbat för dem. Jag är nämnligen sminkös... Jag kanske tittar förbi.. Förlåt men vet man vem du är?? Får man fråga hur gammal du är???

• Gumsigos

Elfina har du nån mail? Ja kan maila dig mitt telefonnr.

• Marie06

Jag är 27 år bor i marklägenhet i Näsby. Gick på Milner till undersköterska. Min blivande heter Daniel Kroon.

Du då?

• Elfina

sara, 23, 24 i år. gick media på c4. min blivande heter Nicklas. han är i från sthlm så jag bor där nu.. i ett miniminiradhus, har annars alltid bott på Ga.Näsby

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!