• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Min-Ah

Oj, då får jag nog ta upp detta ämne till ny diskussion...

• Min-Ah

Finns ju flera Roger Jönsson i Kristianstad!
    Jag känner två av dem, faktiskt. Min och så en som är tennistränare...

• Marie06

Jag ser framemot att kunna stolt berätta att jag känner dem som annonserar sitt bröllop den dagen...

• Marie06

Imorgon kommer Gumsigos och hennes familj hit och jag är lite nervös faktiskt. Man har ju inte bekantat sig med nya människor varje dag. Och hur ska respktive reagera?

• Min-Ah

Ja, annonserar vi då, så känner du ju dem!

Nu måste jag gå och fixa (alldeles för sent på kvällen, egentligen ) någon form av födoämne!

Töser!
    (Ni hinner säkert skriva en MASSA till nästa gång jag är på BT, som vanligt)!

Vi åker ju ner till Smyge imorgon, fredag och kommer hem någon gång lördag natt...
    Spelmansstämma där lilla "Låtlaget" från Kristianstad har den stora äran att få uppträda och spela till dans!!

Ha det så bra i helgen & på "återskrivande" senare!

• Gumsigos

Du behöver inte va orolig marie ;) han e snäll ja lovar, snarare lite tillbakadragen till en början, men han tycker nog att det ska bli kul samtidigt :)

• Sanna0806

God morgon tjejer!

Min-Ah, vad skönt att du också har lite panik så att det inte bara är jag

Skulle gjort en himla massa igår men det blev inget av. Sonen for runt som en tok och sambon var helt slut efter dagens upptåg. Så städningen och min lista får tas om hand ikväll, hur jag nu ska hinna det...
    HUr får ni vardagen att fungera? Jag vet inte vad jag gör för fel. Suck!

• Gumsigos

Sanna Menar du den "vanliga vardagen" eller menar du "bröllopsplanerar + allt annat-vardagen"?

Jobbar du mycket? Hur gammal är sonen?

Själv går jag hemma förtillfället, med båda barnen sommarlovslediga. Kan tänka mig att du känner dig extra stressad nu med tanke på det stundande bröllopet. Lite svårt att ta dagen som den kommer. Just nu lever vi så. Tar dagen som den kommer. Kan va rätt skönt.

Nu känner jag att det inte e lönt att jag stressar upp mig inför hans överraskningsfest, hur mycket jag än skulle vilja. Han har ju semester från o med nästa vecka, och jag kan ju inte hålla på med hemlisar då ;)

Men sen så fort han har börjat jobba igen då sätter ja i gång på allvar. Tänkte förbereda med att göra lite pajer o sånt. Det kan man ju frysa. Liksom bullar o sånt.

Rätt kul för man kan fråga ut honom om en massa o sen skylla på att det är till bröllopet. Tex lite om hans barndomsvänner, om det är nån han skulle vilja bjuda till "vår andra bröllopsfest."

Bord fixade jag igår, flaket till en gammal hästvagn, som behöver målas om o tvättas. Lurade i honom i går att jag kan göra det redan nu, om han vill hjälpa mig att få in det i lokalen vi ska ha. Han tror att jag gör det för bröllopet/till vagnen som vi ska renovera sen.

Himla roligt att luras, men gu va svårt det e o hålla masken i bland :D:D

• Marie06

Daniel hittade vår digitalkamera igår så nu äntligen kan jag också fota.... :) JAg e så gladdddddddd.........

• Gumsigos

Va braaaaaaaa Marieeee :D:D:D

Har du börjat med dina kort och dekorationen än ?

Vi ser framemot kvällen! Ska bli kul o låta dem träffas! :) Hoppas de gillar varann!

HAHAHA Låter ungefär som när man tussar i hop två hundar eller nåt, "hoppas de gillar varann!" hihihi

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!