Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Kan man få plats med 4 personer som ska staylas på Hairline? Jag vet inte ens vart det ligger.
Hairline ligger precis brevid där jag bor, på vänster sida. Tror att de har tre stolar (om jag minns rätt) och så en hörna med stolar och tidningar etc så det går nog (alla behöver ju itne fixa sig samtidigt).
Ska din blivande och marskalk också fixas?
Ah, jag fick uppfattningen av att han jobbade hemifrån!
Då är det som mitt jobb lite, bara 50+ kollegor. Lite tråkigt...
Hår och smink tycker jag är jätte trevligt att ge sin tärna! Det gör kanske jag också när jag tänker efter...
Mamma ville också göra vid sig hos frisör så jag skulle kolla om det gick på samma ställe.
Sen tänkte jag Ren hud kunde sminka oss alla dvs Jag, tärna och toastmadame.
Nu hänger jag med! Det är ju nära och bra mellan ren hud och hairline, typ 20 meter!
Ska jag sminka mig tror jag också att jag gör det på ren hud, de verkar bra.
Då ska man kanske gå dit istället när man är färdig och bli klädd där. Tjänar 50 kr juh
Undrar om det går att göra.
Kollade deras priser och så här ser det ut.
Brud sminkning 400 på plats och 450 om man ska ha dem till frisören
Tärna sminkning tror jag kostar 300 kr
Va ni e flitiga o skriva :)
Jag har äntligen klippt klart, rätt bra för man kan gå o fundera samtidigt :)
Vi ska (har jag bestämt) ge våra hjälpredor nånting. Tärnor, värdpar osv. Men jag vet inte vad. Man hade ju kunnat ge tjejerna presentkort på typ Hälsa o helhet. Killarna vet jag inte, nåt liknande kanske... dumt bara för ena paret bor i Trelleborg o andra i Lund...
Vad skulle ni bjuda på en varm sommardag (hoppas jag) till låt säga 40pers?
Jag hade tänkt att jag skulle göra maten själv och att det skulle bli någon slags buffé.
Hade ni stått för drickat? Vin o sånt. Läsk o så vill ja ju bjuda på.
När skulle ni haft med föräldrarna och de äldre? På festen eller när han fyller år?