• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Min-Ah

E+P!

Tomarps Gårdshotell är kanonfint! Kostar ju en del, men det är det ju värt! Som du säger - det är ju bara en gång i livet!!
    Ni är ju inte så många gäster, heller, så då blir det ju inte så "farligt"!

Vi hade nästan 120 gäster på vårt bröllop...!

• Gumsigos

Hej alliopa!!

Nu ska jag ta mig tid o skriva lite, älsklingen är ute och rastar lånehunden ;)

Gissa om han överraskade mig när han hämtade mig på busshållsplatsen i dag!! Har ju en bit mellan huset och den så han hämtar alltid mig, gullegrnet :)

Han kom superfinklädd med slips!! När vi kom hem hade han städat, hallen, vardagsrummet o köket, dukat fint med "hjärteservetter" martini och varma snittar!! :) Sen gjorde han helstekt filé och dragon sås o ris. Så gullig!! :D

Och ja som sagt att han inte va romantisk, men tji fick ja han e urgullig!! :D:D

• Gumsigos

Min-Ah ni va så fina!! o korten blev ju jättebra!!

Sån vacker bukett.....ååååhhhh va ja längtar! Det är faktiskt mindre än 11 månader kvar!! Nån som vill träffas i Malmö en dag i början av oktober?? Va på PalmDesign, sidan om Romantica, de hade beställt ny kollektion som kommer in då. Hon ville visa mig en (enligt henne) urläcker grön klänning. Hade varit kul att se den. Har hittat massa nya butiker nu när jag åker bussarna genom stan ;).

Vi bestämde kräftskiva hos oss den andra september, vilka har lust o komma??

Ni är välkomna allihopa :)!! Sen 8(eller innan :D) måste vi ta en pubrunda!! Det va så trevligt i tisdas så ja längtar till nästa gång :D

Oj detta blev visst långt men va gör det när man e glad!

Prata med chefen i dag o han va nöjd med mig så dan e så perfekt den kan blir, fast den inte kändes så i morse :D

Ha det så bra!

• Min-Ah

Gumsigos!
    Vad kul att det går bra på jobbet!

Vad gosigt av din kille med hämtning vid busshållsplatsen och "överraskningsmaten" hemma! klart romantiskt, ja!!

Buketten blev verkligen jättefin! Önskar att man kunde bevara den så fin i all evighet!!!! Är ju så dyrt att konservera, tyvärr
    Pärldekorationerna gjorda jag själv, och så placerade floristen dem så fint! Blev jättelyckat, tycker jag!
    Och till ett verkligt bra pris!

• Min-Ah

Kristianstadstöser!

Nu får vi hålla tummarna för vädret imorgon, när Sanna gifter sig!!!

Sanna!
    Önskar er all lycka imorgon och framöver med!
    Bara en kvart kvar nu!

Kram / Sofia

• Gumsigos

Jag vet inte om du hinner läsa det Sanna, men vi önskar er all lycka på er stora dag!!

Hoppas vädret ska hålla uppe!! Alla tummisar till er!

Ha det så bra!

önskar
    Gumsigos och älsklingen

• Min-Ah

Marie!

Tack för idag! Var kul att ses igen!
    Sköt om dig!
    Allt kommer att gå jättebra för dig!
    Du är stark och modig! Stå på dig, bara!

Vi ses och hörs!
    Kram! / Sofia

• Gumsigos

Hej tjejer!

Tittar bara in en kortis, längtar till nästa träff :)

Hoppas du fick en fin dag, Sanna!

Min-Ah kan ni komma den andra september, ni Sanna?? Har ni kommit hem då? ;)

• Paulinas

Hejsan tjejer,

Hoppas helgen har varit bra (särskilt för dig Sanna! ska bli kul att höra din historia!).

Vi var i Köpenhamn med några vänner i lördags, trevlig. Hoppas vädret snart blir bättre så att man kan göra lite mer "ute aktiviteter" om helgerna och vara ute i naturen.

Vännerna vi var i väg med har precis förlovat sig, men det blir nog inte bröllop förrän 2007, vilket i och för sig är kul för då sprider man ut det roliga lite (vi ska ju gifta oss nästa år). Men vi snackade ändå lite bröllop... :)

Har det hänt något nytt i bröllopsplaneringen hos någon? Hmm, när jag tänker efter... det är ju bara gumsigos och jag kvar.. och E+P. Hade varit kul att träffa dig E+P någon gång!!

• Paulinas

Jag tänkte sätta mig med mina inbjudningskort lite ikväll... det tar ju lite tid att göra ett kort och skönt att känna att man får något gjort! Får lite panik när tiden rullar på och inget konkret händer med bröllopet förutom att jag läser bröllopstidningar... Jobbar ju mycket och en månad är ju ingenting! Har mindre än 10 månader kvar nu!! :)

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!