• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Paulinas

Shoppa möbler ska vi nog fixa! Man kan hitta mycket snyggt för en lagom peng! (både begagnat och nytt)

• Marie06

Klart att jag kommer lite efter 18 då, alltid roligt att prata om lgh med någon som sett den. Sen får ju du veta vem som flyttar.. Thiii Ska bara fixa fikat förre.

Ses sen då ca 18.15 dyker jag upp.

Kram.

• Marie06

Min-Ah
    Hur gick det på prov sjugningen?

TILL ALLA
    När ska vi ses igen???? Hade varit kul om fler kunde. ( Även om vi tre har kul)

Nästa vecka kan jag Onsdag och Torsdag och Lördag och Söndag.

• Min-Ah

Marie!
    Jodå. "Prov"sjungningen gick bra. Var lite nervös innan eftersom jag inte har "sjungit upp" för någon på väldigt länge.
    Skall känna mig för i kören nu under fyra veckor ("prov-period"), så får vi se hur jag trivs och om det funkar med arbetstiderna.
    Vi har ju inte lagt våra undervisningsscheman ännu.

Torsdag (18/8), nästa vecka börjar jag jobba,
    men vi håller bara på till ca 15.00.
    Skulle kunna ses efter jobbet (kör ju via Kristianstad liksom) vid typ 16-tiden eller så!

• Min-Ah

Blev en konstig solglasögon-gubbe i inlägget, ha, ha!!

Skulle vara datumet 18/8 och en slutparentes!!!!

• Gumsigos

Hej alla!

Hade varit kul o träffa alla igen, instämmer! Jag kan alla dagar må-fre från kl 19 då jag kan vara i stan utom första, andra och tredje vardagen i månaden. Då e ja inte hemma förrän mitt i natta ;)

Sen kan jag de flesta helgerna.

• Blivande Fru Roos

Hej Kristianstadsbrudarna!

Egentligen är jag inte en Kristianstadsbrud sen några år tillbaka (bor i Sthlm), men kommer dock gifta mig i Åhus då det är där jag har växt upp och har min familj. Min m2b är också från Kristianstad så det kändes rätt naturligt att välja att gifta sig i Skåne.

Såg att min älskade Elfina hade skrivit här innan, tror ni har träffat henne på en BT träff i Juli, om jag inte minns fel. Hon gifte sig den 15 Juli. Och jag var en av hennes tärnor.

Men nu är det min tur, går det bra för alla med planeringen? Vi har kommit rätt långt faktiskt, små saker kvar känns det som (okej lite mer än små saker) Men det stora är fixat.

Kram

• Min-Ah

Hej, Blivande Fru Roos!

Vad kul att du hittat hit till Kristianstad Brud-tråden!!

OCH att du och Elfina känner varandra! (Världen är bra liten ibland, hi, hi! )
    Vad kul att du var hennes tärna!!
    Har bara träffat henne en gång, några dagar inna deras bröllop!
    Måste ha varit ett jättefint bröllop och hon måste ha varit (ÄR!) enastående vacker!
    Hälsa henne så gott från mig!

Skall fortsätta och se vad jag kan göra åt oboe-musiken!
    Skall försöka få tag i Rasmus ikväll...

• Blivande Fru Roos

Hej igen,

Ska hälsa Sara, vill ni se bilder på dom så gå in på min hemsida: www.fotograf-lina (bilder jag har tagit) så ser ni lite bilder på Sara & hennes Nicklas!

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!