• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Min-Ah

Blivande Fru Roos!

Har tyvärr inte hört från Rasmus, oboeisten, igen ännu!
    Inväntar hans svar/utlåtande!

• Paulinas

Hejsan tjejer!

Vad bra att du kan på onsdag jenny. Du behöver inte ta med dig något, det blir inte så avancerat...

Det hade varit jättekul om du också kom Min-ah!

E+P, kan du komma?

• Paulinas

Jag hade svårt att somna igår och började tänka på bröllop... det skulle jag inte gjort! Nu har jag fått för mig att det enda som vi bokat och bestämt, nämligen festlokalen, inte är tillräckligt bra. Den känns kanske för "enkel" och lantlig... i övrigt vill vi ju inte ha ett "bondigt" bröllop... Ahh... så jobbigt när man börjar tänka för mycket! Får nog tänka lite till... men den blivande lär väl bli tokig om jag vill byta lokal..

• Blivande Fru Roos

Paulinas> Sömnlösa nätter drabbar nog många brudar, hoppas det löser sig iaf. Ni kanske kan "pynta" den lite så det ser lite lyxigare ut?

• Paulinas

Jo, jag har tänkt en del på dekorationer... älskar att "pynta", men allt sorts pynt passar ju inte i den lantliga miljön... Fast med mycket naturmaterial kan det bli fint och sen få in mina färger (rosa, cerise och lite rött) i band och tyg. Jag som varit så nöjd innan... varför får jag panik helt plötsligt!? Måste nog skissa lite på dekorationer etc så att jag kan bli lugn!

• Blivande Fru Roos

Paulinas > Låter bra att skissa, man kanske kan få komma dit några veckor innan och göra en testdukning och se hur man kan förbättra?
    Vårt färgtema är champagnefärg, men vi ska ha rätt enkel och stilrent. Våra inbjudningskort är snart klara! Är sååå nöjd

• Paulinas

Ja, när jag väl får skrivit ner så känns det nog bra. Ibland blir man ju bara lite osäker...

Vad kul att du är nöjd med dina inbjudningskort! Du har inte bild som man kan få se?

Jag har också gjort ett test kort som jag är nöjd med i "våra" färger. Lite ungdomligt och i den stil jag vill ha. Rosa kvadratiska kort och som en ram runt om har jag stämplat ord som kärlek, lycka, kyssar etc i cerist. I mitten har jag klistrat på en röd ruta och sen en rosa ruta ovanpå och där är en cerise stämpel med ett brudpar som kyssar varandra.

Om du inte har bild, kan du väl beskriva dina kort. Så roligt med papperspyssel!!

• Blivande Fru Roos

Paulinas > Ska se om jag kan ta kort någon dag & lägga ut.

• E+P

Nepp, den 17-de jobbar jag till 20.30
    Får bli en annan gång hoppas jag! Hoppas ni får trevligt.
    /Eva

• Gumsigos

Jag kommer i morron, vid 19tiden som jag brukar, hoppas att fler kan komma! :)

Säg till om jag ska ta med eller köpa något. E det nåt så når ni mig på nallen eller mailen

natti natt :D

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!