Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Paulinas!
Angående frisören.
Då är jag ju inte ensam om att känna mig "märkligt" bemött där!
Trist att det inträffade just på en sådan viktig dag, som ens bröllop!
Känns verkligen underligt!
Ibland undrar jag även vad de har för utbildning och så... Eller om de är typ "självlärda"...?!
Blivande fru roos
Vad mysigt med ett vinterbröllop! Så fint när det är mörkt ute och man kan ha mycket levande ljus. Det kan man ju på sommaren också.. men inte riktigt samma sak!
Pingstafton för min del, 3 juni
Min-ah,
Synd du inte kunde på torsdag, men vad passande att du får samma tider som gumsigos om ett par veckor, då är det ju lätt att träffas en kväll!
Paulinas!
Ja vi skall nog kunna få till en tid att träffas alla, så småningom!
Vill ju så gärna träffa er alla igen!
Marie,
Hur gick det med lägenheten idag?? Nyfiken!
Paulinas > Må tro vad jag längtar! Vilken kyrka gifter ni er i? Vart ska ni ha festen?
Festen ska vi ha på brunnen, en bygdegård i arkelstorp utanför kristianstad. Kyrka är inte bokad, men lutar åt att det bli oppmanna kyrka.
Var blir er fest?
Paulinas > Festen blir på Hotell Åhus Strand, och vigseln i Åhus Kyrka.
åhus strand är ju jätte trevligt! Har man festen i deras matsal då eller finns det särskild festlokal?
Hur stort bröllop ska du ha? Vi blir väl mellan 50 och 70 personer, vi måste nog snart bestämma oss för om vi vill ha släkt med eller inte (det är ca 15 personer som inte är familj utan mer släkt... lite tveksamma till dessa)
Paulinas > Dom har lite olika ställen man kan vara på, tex i stora resturangen (där dom hade discotek förr i tiden), sen kan man vara i en av deras stora konferenslokaler eller i matsalen. Eller i det inglasade nybygget som man ser brevid receptionen.
Vi kommer har bjudit ca100pers men man får ju räkna med att alla inte kan komma.