Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Paulinas > brunnen har jag nog varit på, har för mig att vi hade en klassfest där i gymnasiet.
Min-Ah:
Ni hade ju sovit på Tomarp. Var det ett bra ställe för bröllopsnatten? Gjorde de nåt extra för att ni var brudpar eller?
/Eva
Paulinas och jag har pratat om att ha en träff där ALLA är välkomna kl 19 på Onsdag den 17 Augusti hemma hos Paulinas.
Dock är det bra om man berättar att man kommer eftersom vi ska fixa lite mat och fika.
OBS Att ALLA är Välkomna.... Kvinnor som Män
Ang Lägenhet
Jag har varit och tittat på en idag så nu står det mellan två lägenheter. Ska sätta mig ner ikväll och skriva för och nackdelar. Bla fattas det en balkong på den ena och ett litet badrum. Stör mig lite det faktiskt.
Blivande Fru Roos välkommen till oss. Är själv inte längre i giftas tankar därremot i en separation. Tanken var dock att gifta mig till nästa år 27 Maj. Ger jättegärna tips och ideer ifall ni så önskar.
E+P!
Jo, vi sov på Tomarps Gårdshotell på bröllopsnatten...
Det var min svägerska och svåger som bokade rummet.
Har ingen aning om ifall de talade om att vi var ett brudpar då de beställde rummet (men det antar jag eftersom vi skulle dyka upp mitt i natten).
Dock fanns det inget "extra" alls på rummet när vi kom! Man får nog säga till särskilt och betala extra om man vill ha t.ex. skumpa/choklad eller så!
(Tyvärr hade det flytande tvålet i behållaren på väggen i badrummet tagit totalt slut! Så vi kunde inte tvätta oss ordentligt på natten när vi kom...). Otur, bara! Hrmmmm! Sade till personalen på morgonen, när de kom med frukosten!
Vi fick dock frukosten uppburen på morgonen vid kl 10.30. Det hade de säkert bett personalen om och betalt för.
E+P!
Tomarps Gårdshotell har en hemsida där det står om rum och service etc.
www.tomarp.gardshotell.com/boendet.html
Marie!
Hoppas du kommer fram till vilken lägenhet du skall välja! Är inte lätt, alltid!
Återkommer angående onsdag...
Hej allesammans!
Jag kan på onsdag, ska jag hjälpa till med något? Ta med något?
Blivande Fru Roos välkommen i gänget! Tänk ja kände en Roos för länge sen :D från Åhus.
Kul att vi blir fler i vårt lilla gäng :)
Marie tack för i går, va trevligt med lite sällskap och festplanerande ;)
Marie06 > Tack för välkomnandet! Låter tråkigt att du ligger i seperation! Sånt är ju aldrig kul, all lycka till dig ialla fall.
Gumsigos> Tack tack, va skoj att du kände en Roos från Åhus, kan inte varit jag iaf, för jag heter än så länge Svensson i efternamn.
Min-Ah> Svarade på ditt mail idag på jobbet, men när jag tryckte på "skickar" så strulade sig datorn Segt, hade skrivit rätt mycket... gör ett nytt försök imorgon!
Kram på er!
Blivande Fru Roos!
Det har varit mycket segt och konstigt med datorerna här på BT idag!
"Databasfel uppstod" kommer upp hela tiden när man skall försöka sända sina tråd-svar!!
Många/de flesta har nog känt av det!
Undrar vad det beror på...!?