• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Min-Ah

Blivande Fru Roos!

Åh, vilka vackra bilder på Sara & Nicklas!
    Hon har verkligen ett underbart hår (Fina extensions)!!
    Forsakar är ju en så otroligt "magisk" plats att gifta sig på!
    Hoppas de hann bli lite mera krya till sin bröllopsdag! De var ju så snuviga då vi sågs, stackarna!

Vad duktig du är som fotograf!

• Blivande Fru Roos

Min-Ah > Tack tack, dom var friska & krya på bröllopsdagen och det var verkligen helt magiskt nere i Forsakar. Vackrare plats får man leta efter.

• Min-Ah

Blivande Fru Roos!
    Vilken tur att de hann bli friska till bröllopet!

• Paulinas

Min-ah,
    det gick inte att svara i tråden om hair-line, så jag kommenterar din historia här istället... Precis som du beskrev det upplevde jag det när jag och en kompis gjorde vår uppsättningar där! Hon hade sin dotter där och hade inte riktigt tid för oss, stressade igenom mest!

Tråkigt att du inte kände dig nöjd med bemötandet!! Du var jättefin på dina kort, men det ska ju kännas bra också!

• Paulinas

apropå träff!

Min-ah, hade du kunnat kl 19 på torsdag? Gumsigos kan ju inte förrän då. Hade varit kul att träffas alla på en gång!

(marie och gumsigos, ni kunde på torsdag eller hur?)

• Paulinas

Blivande fru roos!

Hej och "välkommen hit"! Kul med fler kristianstad brudar! När blir det bröllop för din del?

• Blivande Fru Roos

Paulinas > Tack tack, gifter mig den 14 januari, själv då?

• Min-Ah

Hej, Paulinas!
    Torsdag kväll kl 19.00 kan jag tyvärr ej. Är på min kör i Heliga Trefaldighetskyrkan (Schola Christiania) då...
    (Är mellan 19.30-21.30 på torsdagarna).

Vi har ju inte lagt våra jobbscheman ännu på musikskolan.
    Skall läggas nu under nästa vecka.
    Kommer säkerligen inte hem förrän sent om dagarna, månd-torsdag (efter 19, precis som Gumsigos) när jag börjat jobba den 29:e.
    augusti).

Skall även i år försöka få fredagarna lediga!

• Min-Ah

Men på helgerna är det ju (vanligtvis) lättare för mig att ses.
    Beror ju som sagt på om jag har spelningar/konserter med elever eller ej. Det dyker ju upp efter hand...

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!