• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Marie06

Har fått tre anvisningar till på lgh.

Paulinas står du ut med att jag kanske bosätter mig på vån 3 i samma hus som er?
    Lovar ska inte tränga mig på hos er...

• Paulinas

Hallå marie,

det är klart att det hade varit kul om du bosatt dig i "vårt" hus! Vad menas med anvisningar? att du får gå och titta på dem eller?

• Marie06

Japp och jag ligger som nummer ett så allt hänger på mig.

Har ringt Niclas i ert hus men han har inte ringt upp igen. ( ska jag ringa han igen?) Kanske kunde titta på den ikväll i såfall.

Sen är det en lgh mitt i mot biblioteket med högt i tak som jag ska titta på så det blir någon av dessa.

Så spännande....

• Paulinas

Åh, vad spännade! Jätte roligt att det går så snabbt för dig med ny lägenhet och så.

Prova och ring Niklas igen (vet inte vem det är...) så kan du ju titta på den ikväll. Lägenheterna vid biblioteket är ju också jättefina! Mysiga, även om de kanske inte har samma "standard" som nya lägenheter. Det beror ju på vad man letar efter! (jag föredrar gamla lägenheter egentligen)

• Marie06

Provade ringa igen men han svarade inte skämms nog lite för han sa han skulle ringa efter 10 minuter. Jaja jag får väl ringa sen igen då.

Ja och den vid biblan är 90 kvm stor men en tvåa. Barn familj som bor där nu men som håller på att bygga hus.

• Marie06

Tänkte köpa fikat på Duvanders men är där något du inte äter? Ska fråga Jenny också.
    Vi måste ju fira med något nu när jag fått så många att titta på.

• Paulinas

jag äter allt från Duvanders! :)

90m2, det är stort! Inte för att jag har med det att göra, men är du säker på att du vill bo så stort? Jag har bott i två lägenheter ensam. Jag älskade min lilla etta för jag kände mig aldrig ensam där utan det kändes alltid gemytligt. Min stora två kändes dock aldrig "hemma", det ekade och kändes ensamt om kvällarna på ett annat sätt. Nu var detta i och för sig när jag var yngre och då har man ju inte samma behov av utrymme som idag. Vet inte riktigt hur jag skulle gjort om jag letade egen bostad idag, antagligen skulle jag vilja ha relativt stort så att man får plats med sina saker och kan umgås med vänner.. Hmm.. med andra ord, glöm mitt råd! Det gäller nog bara när man är 18 :)

• Paulinas

Ja, slå en signal till Jenny och hör om hon också kan komma!

Har du ätit när du kommer? Jag tänkte göra en soppa ikväll, hade varit mysigt med matsällskap.

• Marie06

Jodå Jenny kommer.

Jag tar gärna en skål med soppa. Ska jag köpa något bröd till?

Ska kolla på lgh 18.30 i samma hus som dig.

Jag vet inte måste nog se lgh förre, visst är det stort men man kan ha bjudningar utan att tänka på platsbrist. Åhh vad jag längtar tills Måndag då jag ska se den lgh. Blir ett svårt val. Jag har juh inte så mycket möbler men du och jag och Jenny får väl shoppa loss sen.

• Paulinas

Vad bra att du fick tag på honom! Förstår att du längtar till måndag, jätte spännande!!

Du behöver inte köpa bröd, men tack ändå, omtänksamt! Jag är hemma vid 18, om du vill ha sällskap med att titta på lägenheten så kan du komma upp till mig först.

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!