Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Marie!
Hoppas du får en fin lägenhet snart! Håller tummarna för dig!
Det kommer att lösa sig!
Paulinas!
Jag kommer gärna vid ett annat tillfälle!
Skall börja i en ny kör på torsdag kväll...
Ha det så bra!
kram/ Sofia
Paulinas
låter jättebra. Jag tar med fika. Hoppas vi snart kan ses hos mig i mitt nya boende.
Kramiz
Jag har sökt en lägenhet i samma hus som dig :)
Vad bra att du kunde, då ses vi då!!
Och vad skoj att du sökt lägenhet hos "oss". Finns där många lägenheter att söka i centrum nu? Hur stor letar du efter?
Min-ah,
Ja, vi får ses nästa gång! Vad kul med kör förresten!
Paulinas
Ja då det finns endel lägenheter i stan. Letar efter en rätt stor tvåa.
Har ju råd nu.
Min-Ah
Var ligger denna kör någonstans, har själv varit med i en kör tidigare i Knislinge.
Hej alle samman!
Nu e ja här igen!
Hej E+P kan inte ni komma den 2/9?
Synd att inte ni kunde Min-Ah, men det kommer väl fler ggr. Alla tar med sig vad den vill äta, men åt kräft hållet ;) Hmm vad ska ja då äta??!!:D
Jag slutar 16,30 o kan va i stan till 19, så vet ni när ja kan. Dock inte de tre första dagarna var månad, för då får ja förmodligen jobba över eftersom vi har bokslut då.
Nån som vet var man kan få sina blad tillskurna till inbjudningskorten?? Skulle behöva en sån där tillskärare, eller vad det heter :)
Den 2/9 är jag faktiskt helt ledig, det enda jag ska göra är att åka ut till den platsen där vigslen ska vara, vi vill kolla hur där ser ut på det datum vi valt fast ett år i förväg.
Är det något bestämt redan det datumet? Isåfall var?
Marie!
Kören är inne i stan, Heliga Trefaldighets kyrka, församlingshemmet.
Skall "provsjunga" (usch, nervöst! ) i morgon, onsdag. På torsdag börjar kören och jag skall dit och prova och se om jag trivs!
Hoppas du hittar en ny lägenhet snart!
Gumsigos!
Jodå, det dyker säkert upp fler tillfällen att träffas!
Det fixar vi!
Ha det så jättebra!
Kram, kram!
/ Sofia
Jag trivs allra bäst när jag är ledig!
Har lite ångest inför att börja jobba igen... Jag börjar den 18 augusti!