• Paulinas

Kristianstad Brudarna!

Ah, nu hittade jag rätt tråd! Var inne i en gammal och skrev lite!

Ville bara säga att jag hade jätte trevligt i lördags och ser fram emot många fler diskussioner och träffar!

Vad snällt "Gumsigos" att du ringer MB, hade varit roligt att få prova klänning! Undra hur det känns första gången man ser sig själv i bröllopsklänning!?

Nä...nu ska jag jobba lite...

• Paulinas

Hej!

Elfina gifter sig i sommar, vi andra våren/sommaren 2006. Så du är abslout välkommen i vår lilla "klubb"!

Hur långt har du kommit i planeringen?

• Paulinas

Vi ska nog träffas snart igen, så du får komma då!!

Var ska ni ha middagen?

• Paulinas

Vad bra att du har ringt och frågat! Den 20:e passar mig utmärkt, så jag följer gärna med!

Angående den 13:e, jag tycker nog att vi kan träffas då också eller åtminstone att vi kan ses en gång innan den 20:e! Länge tills dess ju!

Jag kan de flesta helger och dagar efter kl 16, så jag tycker att vi kan ta en träff till snart! Mycket att prata om!!

• Paulinas

Såg precis att den 13:e måste jag jobba sent så den dagen är inte så bra för mig, men vi kan väl ta en annan!

• Paulinas

Nästa träff ja, vad sägs om någon gång v. 23? Kanske tisdagen?

• Paulinas

:( Jag kan inte på torsdagen, stor grej på jobbet som jag inte kan komma ifrån. Jag som så gärna ville vara med!

Kan vi inte ta det på måndagen den veckan (6 juni) eller kanske torsdagen veckan innan (2 juni) Eller kanske rent av lördagen den 4:e? *hoppas*

• Paulinas

Eftersom Marie06 och jag kan samma dagar så får vi väl vänta och se vilken av dem dagarna som passar er andra!!

Det kan vara svårt att hitta gemensamma lediga stunder...

• Paulinas

hmm, då får vi se om vi får ihop det!

Jennie (med ie) kunde torsdagar efter kl 16. Jag, marie06 och gumsigos kan då också. Pepsie kan torsdagen 2 juni efter 14.15...

Ska vi säga torsdagen 2 juni kl 16.30? Då borde alla kunna.. Om inte så skrik till så får vi hitta en annan dag!

• Paulinas

Gumsigos: Jag håller med! I ena sekunden vill jag ha en enkel elegant klänning, i nästa vill jag ha en prinsessdröm! Ska bli kul att prova och se vad man passar i, då kanske man inte blir lika velig!

Vad bra att alla verkar kunna torsdagen 2 juni kl 16.30. Vi kan väl ta Duvanders! Men borde kanske träffas någon annanstanns...

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!