• Paulinas

Kristianstad Brudarna!

Ja, det är ju det som är det sköna med semester. Att man inte behöver vara färdig och klar kl 8!

Hoppas på lata dagar på stranden, några trevliga utekvällar, pyssel och bröllopssnack, ett par weekends med älsklingen, besök hos gamla kompisar och bara avkoppling!!

• Paulinas

Marie, är du återförsäljare åt oriflame?

Är det bra produkter?

För tillfället är jag inne på det här med hudvård och har beställt ett par omgångar från strawberrynet.com Superbra saker till ok pris. Rekommenderas!

• Paulinas

Det är klart att du får gå i pyjamas när du har semester :)

Så tråkigt att jag inte kan vara med imorgon *avundsjuk* Men ni får ha så jätte trevligt! Hoppas "männen" gillar varandra också!

• Paulinas

Nej, det blev inte Roskilde då hans kompis blev tvungen att jobba.

Ja, jag tror också att det ska gå bra med killarna. Jimmy brukar också vara lätt att umgås med så tror att han också "passat in". Vi får ta det senare i sommar!

• Paulinas

Hmm,

Ja det ska vi nog, iallafall tärna och bestman. Ger man toastmastern också något? ja, det gör man nog... Några värdar har vi inte (eller jo, det är ju vi själva)

Hade kunnat tänka mig att låta vår fotograf ta ett proffisgt foto på tärna etc och sen ge det som en liten förstoring (alltså bara på tärnan och inte på brudparet och så..)

Smycke tycker jag också är trevligt. Eller helt enkelt att man bjuder alla på middag.. Tror inte Jimmy vill ge sin bestman något "smörigt" :)

• Paulinas

Krinova? Vad gör han där? *nyfiken*

• Paulinas

Hairline ligger precis brevid där jag bor, på vänster sida. Tror att de har tre stolar (om jag minns rätt) och så en hörna med stolar och tidningar etc så det går nog (alla behöver ju itne fixa sig samtidigt).

Ska din blivande och marskalk också fixas?

• Paulinas

Ah, jag fick uppfattningen av att han jobbade hemifrån!

Då är det som mitt jobb lite, bara 50+ kollegor. Lite tråkigt...

• Paulinas

Hår och smink tycker jag är jätte trevligt att ge sin tärna! Det gör kanske jag också när jag tänker efter...

• Paulinas

Nu hänger jag med! Det är ju nära och bra mellan ren hud och hairline, typ 20 meter!

Ska jag sminka mig tror jag också att jag gör det på ren hud, de verkar bra.

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!