Kristianstad Brudarna!
Marie,
priserna är ju helt ok! Tror du provsminkning ingår?
Marie,
priserna är ju helt ok! Tror du provsminkning ingår?
Gumsigos,
Jag hade kört utan förädrar på själva festen.
När det gäller mat tycker jag det är gott och enkelt att göra lite olika pajer och sen bara sallad till. Eller typ en italiensk buffé med parmaskinka, sparris, mossarela och tomat, meloner etc... men det är ju betydligt mer jobb och lite dyrare (särskilt om man är 40pers)
Dricka hade jag nog gjort så att jag bjudit på bål (med alkohol i) när folk kommit men i övrigt får gäster stå för alkoholhaltig dricka själv... Beror ju lite på stuken på festen, men tror det funkar.
jag var inne på svenskt pappers hemsida, men de har inte butik i malmö (bara göteborg och stockholm). Jag hittade det inte på eniro heller...
Synd, annars hade det ju också varit en bra affär.
Som det ser ut nu så blir det bara matton och format som är "riktiga" pappersaffärer. Tror faktiskt inte att det finns fler..
Gumsigos,
40 kr är ju helt ok!
Jag tycker nästan att det är smidigare att själv ta med sig dricka istället för att "köpa" den av er i en bar med priser, även om det är till självkostnadspris. Ni slipper ligga ute med pengarna och få en massa över och folk kan dricka det de gillar!
Jag tror nog att man kan prata med dem i affären och be dem skriva ner de produkter man är intresserad av så att man kan beställa via nätet sen...
Men de tror väl vi är knäppa om vi säger att vi inte ska gifta oss förrän nästa sommar!! Kanske bäst att hålla inne på den informationen!
40kr är ju ingenting! Det kan man väl inte förvänta sig gratis dricka för hela kvällen! Låt folk ta med sig sitt eget vin! (vill du bjuda är det ju väldigt trevligt, men i mitt tycke inte nödvändigt..)
Ja, goda råd angående budget och ekonomi tas gärna emot! :)
Jag tror säkert vi fixar det, men ibland får jag lite ångest... så mycket man vill ha ju!
Menyn har inte utvecklats så mycket än... Ska träffa tjejern imorgon som ska hjälpa mamma med maten (hon som har barnen som fyller år) så då snackar vi kanske lite om det! Får söka på lite recept och se vad man hittar för gott och inte allt för komplicerat men ändå lyxigt.
Dock bestämt mig för att ha både tårta och efterrätt (hinner kanske ångra mig igen, men tror inte det)
Nu ska jag ha em fika och sen har jag semester!!
Om vi inte hörs så ses vi lite över 8 vid järnvägsstationen på måndag. Ska bli skoj! (jag går nog in och tittar på BT i helgen, men man vet ju aldrig)
Ha så trevligt imorgon och trevlig helg på er!
Kram
Hallå tjejer!!
Ni hinner skriva mycket på ett par dagar, kul att läsa! Och kul att vi har hittat varandra i vårt bröllopsplanerande. Gör allt mycket roligare!
Vad kul att ni hade trevligt i fredags, vi hade också trevligt på vårt barnkalas, synd att det krockade bara.
Marie: vad bra att de var trevliga på Ren Hud. Sa de något om provsminkning? Jag tycker också attt de verkar ha bra priser.
Idag ska vi gå en runda på Kjugekull och ha med oss lite picknick, ikväll ska jag nog försöka göra lite provkort så att jag vet säkert hur våra inbjudningskort ska se ut så att jag köper rätt grejer i Malmö imorgon. Ska bli så skoj!