• Paulinas

Kristianstad Brudarna!

jag äter allt från Duvanders! :)

90m2, det är stort! Inte för att jag har med det att göra, men är du säker på att du vill bo så stort? Jag har bott i två lägenheter ensam. Jag älskade min lilla etta för jag kände mig aldrig ensam där utan det kändes alltid gemytligt. Min stora två kändes dock aldrig "hemma", det ekade och kändes ensamt om kvällarna på ett annat sätt. Nu var detta i och för sig när jag var yngre och då har man ju inte samma behov av utrymme som idag. Vet inte riktigt hur jag skulle gjort om jag letade egen bostad idag, antagligen skulle jag vilja ha relativt stort så att man får plats med sina saker och kan umgås med vänner.. Hmm.. med andra ord, glöm mitt råd! Det gäller nog bara när man är 18 :)

• Paulinas

Ja, slå en signal till Jenny och hör om hon också kan komma!

Har du ätit när du kommer? Jag tänkte göra en soppa ikväll, hade varit mysigt med matsällskap.

• Paulinas

Vad bra att du fick tag på honom! Förstår att du längtar till måndag, jätte spännande!!

Du behöver inte köpa bröd, men tack ändå, omtänksamt! Jag är hemma vid 18, om du vill ha sällskap med att titta på lägenheten så kan du komma upp till mig först.

• Paulinas

Shoppa möbler ska vi nog fixa! Man kan hitta mycket snyggt för en lagom peng! (både begagnat och nytt)

• Paulinas

Min-ah,
    det gick inte att svara i tråden om hair-line, så jag kommenterar din historia här istället... Precis som du beskrev det upplevde jag det när jag och en kompis gjorde vår uppsättningar där! Hon hade sin dotter där och hade inte riktigt tid för oss, stressade igenom mest!

Tråkigt att du inte kände dig nöjd med bemötandet!! Du var jättefin på dina kort, men det ska ju kännas bra också!

• Paulinas

apropå träff!

Min-ah, hade du kunnat kl 19 på torsdag? Gumsigos kan ju inte förrän då. Hade varit kul att träffas alla på en gång!

(marie och gumsigos, ni kunde på torsdag eller hur?)

• Paulinas

Blivande fru roos!

Hej och "välkommen hit"! Kul med fler kristianstad brudar! När blir det bröllop för din del?

• Paulinas

Blivande fru roos

Vad mysigt med ett vinterbröllop! Så fint när det är mörkt ute och man kan ha mycket levande ljus. Det kan man ju på sommaren också.. men inte riktigt samma sak!

Pingstafton för min del, 3 juni

• Paulinas

Min-ah,

Synd du inte kunde på torsdag, men vad passande att du får samma tider som gumsigos om ett par veckor, då är det ju lätt att träffas en kväll!

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!