Kristianstad Brudarna!
Hej tjejer!
Har varit lite passiv ett par dagar på BT (mycket att göra och dessutom sjuk..) Men tack för senast, mycket trevligt! Ska bli kul den 14:e! Och sen nästa gång så är det ju bröllopsklänningsdags... spännande!
Hej tjejer!
Har varit lite passiv ett par dagar på BT (mycket att göra och dessutom sjuk..) Men tack för senast, mycket trevligt! Ska bli kul den 14:e! Och sen nästa gång så är det ju bröllopsklänningsdags... spännande!
Hej tjejer!
Hoppas helgen har varit bra och att ni har kunnat njuta av solen. Såg att jag missade en träff i fredags, synd, jag som var ledig från jobbet :( Måste vara inne på BT mer :)
Men idag är det ju MB dags, ska bli jättekul. Hämtar ni mig kl 15.30 vid busstationen som planerat?
Min-ah
Hej! Jag tror inte att vi har "hälsat", men jag har ju sett att du också ska gifta dig i kristianstad!
Jag gifter mig pingst nästa år, ska ha festen på Brunnen (bygdegård i Arkelstorp)och letar fortfarande kyrka.. Hur ser ditt bröllop ut på ett ungefär? Hade varit kul om vi träffats vid någon BT-träff i sommar!
Hej Marie!
Ja visst ska det bli kul!! Längtar också!
15.45 blir perfekt!
Provuppsättning låter ju också kul, var ska hon göra den?
Hallå!
Hässleholm var jättetrevligt igår! Vi provade klänningar alla tre och det roliga var att alla fastnade för vars en klänning. Jätte fina alla tre!
Jag fastnade för en klänning helt i spets som var lite i sjöjungfrumodell, kände mig jättefin. Men det känns ju konstigt att hitta drömklänningen när jag inte gifter mig på ett år, vågar nog inte riktigt slå till än ifall att man hinner ändra sig... Ganska dyr också (8500), hade tänkt mig närmare 5000, men det är ju inte värre än att det är lösbart.
Vad ska du ha för klänning?
Ja, tjejerna pratade om den 7 juli, ska bli skoj och se hur fin du blir!!
Apropå sminket. Jobbigt när man känner folket! Tycker nog att det är en bra lösning att sminka dig själv dock, man vill ju se ut som "sig själv" även på sin bröllopsdag och hittar man ingen som kan sminka som man vill så är det bättre att fixa det själv tycker jag. Lutar åt att jag ska sminka mig själv när det blir min tur med bröllop.
Hallå tjejer!
Vad kul att du fått ditt paket från Panduro Marie! Men visst är det svårt med färger när man beställer över nätet, blir nästan aldrig den man tänkt sig. Men det innebär ju inte att det inte kan bli bra!! Ska bli kul att se sitt testkort!
Vad tråkigt att du blivit sjuk, typiskt när man har semester. Får hoppas på snabb bättring!
Gumsigos!
Har du hittat kjolen än!? Man vill ju gärna kunna se den igen och visa för folk. Jag letade också länge efter min...
Måste säga att du var jättefin i din klänning, en riktigt "pampig" klänning! Du ska vara nöjd!
Vad kul att shoppa på gallerix! Älskar kort etc! Tänkte jag skulle pilla med mina kort under semestern, i fall jag bara kunnat hitta rätt papper!! Om du ska in till stan och shoppa kan du väl säga till så kanske vi kan träffas?
Marie,
Så det var så "dåligt" i Helsingborg. Vad tråkigt, annars är det ju en relativt stor stad med bra shopping i övrigt. Ni var inte över i Helsingör och tittade?
Tjejer, en allmän fråga...
När är det tidigaste ni skulle kunna tänka er att köpa er klänning!?
Jag skulle nog inte kunna göra det nu, men någon gång i sept- okt kan väl vara lite mer lagom, men samtidigt är man ju rädd att om man hittar "drömmen" att den ska försvinna. Hur tänker ni?