Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
blåsippa:Nixm, de fick jag där, men det var inte de jg fick med hem. O började de på.
Sorry trodde det var isla som skrev om diclofenac.....
ja spelar ju ingen roll egentligen vad ni fått huvudaken de funkar det är väl en arbets skada för mej detta med piller ...
Annika 72:
Jag velade mellan 500 och 550, bestämde mig 15 min innan operationen för de större, men nu hade jag nog nöjt mig med mindre. Jag hoppas att de kommer att gå ner lite, då blir de noog bra. Ville inte ha "Big-BrotherLinda" eller Carolina Gynning-bröst", (inget ont om dem) men just nu är det som jag har ! Brösten ökade från ca 17 cm (A-kupa) till 24 cm (liten D). Är 165 cm o vägde 61 kg innan op den 9/5. Nu väger jag 65 ??
ISLA:
jag vill ha smileysar, men får inga ?
ISLA!
Kan det vara OPIDOL??
Det är ett narkotiskt analgeticum men den används vid väldigt svår smärta som vid tex cancer sjukdomar.
kickanF: Den jag alltid lyckas få till av misstag är när man sätter : och D jämte varandra, retligt värre
Eller ORUDIS?
(inflammationshämmande , smärtstillande o febernedsättande)
blåsippa: Nix, inte den heller. Men kom gärna med fler förslag, det är så irriterande när man inte kommer på det.
oxycontin?
Narkostiskt analgeticum, anv vid svåra smärt tillstånd som tex cancer..