Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Har en vänninna som minskade sina- ser numera bra mycket smalare ut! har funderat på att göra det själv, men i så fall efter jag fått barn!
Dock är jag lite rädd för att vad kirurgiska ingrepp innbeär- har inte ens tagit hål i öronen :/
*all vad, inte att vad
*ALLT =) Nu blev det rätt iaf
Hej!
Halstabletten: Jag har både piercingar o tatueringar det är liksom en grej jag tycker är ok, men vill lova att jag funderade bra länge innan jag opererade mina bröst!
Jag vägde för och nackdelar länge innan jag beställde tid för konsultation. Men det avgörande var när jag slutade amma min minsta kille och brösten försvann totalt:(
Hade tyckt att det var ok om jag hade någonting kvar men jag var totalt planka!
Opererade mig för 10 månader sedan och tänker inte så mycket på att det är implantat som gör att jag har bröst. Dem tillhör min kropp nu :D
Jag är jättenöjd med min operation och ser fram mot denna första sommar jag inte behöver vara hysterisk med tejp ;)
Hej!
Nu hittade jag hit skönt.
Man behöver snacka av sig när man gjort eller funderar på att operera sig.
Jag har oxå funderat länge på detta innan jag gjorde det.
Att jag bestämde mej var för att jag tränar mycket och har fått en hyfsad kropp efter tre barn,men brösten försvann totalt av ammningar, viktminskning styrketräning.Och det kan man ju inte fixa på annat sätt.
Men nu är det rätt propotioner igen och jag är sååååå glad o nöjd.
Det ser så mycket snyggare ut när man klär sig .
Ja ,till sommaren!!! provade idag linnen jag hade typ halstereneck med inbyggd top satt så snyggt utan behå tänk att kunna gå så på sommaren.
Klart man kan gå så med små tomma bröst som jag hade innan om man trivs med det men jag gjorde inte det tyckte det var så fult på mej.
Jag skulle bli HUR GLAD SOM HELST om mina blev mindre när jag ammar =) Blir de verkligen det?! Är det någon som kan några bra övningar för att behålla fastheten någorlunda i så fall?
Innan har jag mest velat om storleken, men nu när det börjar närma sig (4 v kvar nu) så börjar fundera på om man ändå skulle ta koksalt. Får man inte ångest efteråt att man lagt in nästan ett kg silikon i kroppen. Eller man vänjer sig kanske fort ??
Hej hopp !
Mmmmm...är den andra tråden borta
Nu böjar det att dra ihop sig för mig också. På tordag ska jag dit och prata med läkaren, och prova olika storlekar. Sedan är det bara 12 dagar kvar !!!! Lääängtar !
Algit !
Läste att du valde mellan låg, mellan och hög profil. Men vad är det för något ? Nyfiken då jag också ska opereras på citadell.
Mamma till 2:
Vilken läkare ska du prata med på torsdag. Jag ska dit på onsdag o prata med Johan ! O prova. Tänk vad bra det hade varit om man hade fått låna hem implantat i de storlekar man velar om också få prova hemma i lugn o ro. Men om man frågar om det så tror han väl att man är knäpp. !!
Hej mamma till 2
Det är formen på inläggen ,med hög profil blir de rundare upptill som jag fattat det (de har bilder på hemsidan du kan kolla på).
Och jag hade bestämt att ha låg för jag ville inte att det skulle bli för runt upptill.Men när jag kom dit hade han då låg,mellan och hög profil (det är gelehallon som jag pratar om) Och då tog jag mellan , det blev jättebra.
Så du ska dit på torsdag spännande.
Vilken läkare ska operera dej?
Jag opererades av Cosmo blev så för han har även mottagning i Malmö.
Och jag är mycket nöjd med det han är jättebra på alla sätt.
Skriv upp dina funderingar jag lovar att du blir tom i huvudet när du kommer dit.Och full i huvudet av all annan information och av att välja storlek så man glömmer all frågor.
Och ta lång tid på dej att välja storlek .
Jag kan tycka nu efteråt att jag stressade på när jag var där blev osäker sen om jag valt rätt.
Och ta på dej en tajt tröja så ser du bättre hur det ser ut.
Kickan: Jag har ingen ångest för att jag har silcon i kroppen.Det får du ju med koksalt med det är ju också gjort av silicon.
Och man vänjer sig jätte snabbt har haft mina knappt en månad känns redan som en del av mej.