• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • Mamma till 2

Algit !
    Åhh det känns jätte bra ! Längtar så mycket. Jag har 75 A nu och hoppas få en full B eller liten C.

• Jengirl

41:an

vart ska du göra din bröstop?

• 41:an

Hej !
    Jengirl:
    Jag ska operera mig hos Plastik kirurgerna
    i Örebro,läkaren heter Per-Erik Jansson.
    Min Operation går av stapeln dan efter dej alltså den 4/5 Lycka till ,ska tänka på dej.

• loppalina

Hej!

Där jag opererade mig tog dem 10000kr extra för gelehallon!

Jag tyckte det var hutlöst dyrt men hörde att gelehallonen hade lättare för att kännas ganska hårda!?

Är det någon med gelehallon som kan svara på hur dem känns?

Jag kände på dem på kliniken men tyckte att dem kändes lite stummare än vanlig silicon. Men jag har ju inget att jämföra med nu när mina sitter på plats ;)

Min läkere sa oxå att det var väldigt svårt att få anatomiska implantat rätt under muskeln för att det var lätt att dem hamnade på sniskan när han väl hade sytt igen. Men jag vet inte någon som har anatomiska, någon som hört något annat?

Hej!
    Det är samma pris skillnad i Örebro, alltså 10000kr mer för gelehallon (ca.42000)
    Jag själv valde runda silicon implantat.

• loppalina

Hej 41:an!

Det är vad jag har! Jättenöjd:D Men vilka prisskillnader det är i vårt avlånga land. Jag betalade 38000 för silicon och narkos o övernattning. Inskriven kl 9 och utskriven kl 12 dagen därpå.

• Jengirl

Hello again!
    Jag ska operera mig på akademiklinken.
    Vad ska du ha för strl? Sulle du få lokalbedövning?

• Jengirl

Rättelse till 41:an

akademikliniken och skulle. Ska det stå!

Hej!
    Loppalina: Jag skrivs in kl.8 på morgonen och får åka hem (hämtas) kl.15-16 på eftermiddagen samma dag och får som sagt lokalbedövning + lugnande.
    Jengirl:Jag ska ha 450 ml, och hoppas det blir en bra storlek för mej, det blir nog D av det. Skulle du ha 300 ml?

• Jengirl

Japp 300!
    Ska du lägga framför eller bakom bröstmuskeln?
    Är du inte rädd för att bara ha lokalbedövning?

Svar på tråden Bröstförstoring