Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej alla!
Jag hade precis samma tankar som ni innan att ska jag verkligen göra detta.
Men nu är jag såååå glad att jag gjorde det.
Trivs så bra med mina nya bröst.
Har varit är fortfarande lite svårt med lyft o vissa rörelser (6 veckor sedan)
Men det märks mindre o mindre.
Jag velade ocå om storlek det beror ju på hur man ser ut innan också inte bara vad man lägger in.
Jag har 350 gelehallon. blev d cupa på mej.
De börjar bli mjuka nu är nästan "för snygga" haha är mycket nöjd.
Gaaaah!!! Jag blir gaaaaaalen snart!!!;)
Det är så svårt med storleken!
Nu är jag nere på 325 igen och tror att det räcker för mig. Lite skillnad borde det ju bli iaf???
Jag är ju smal, smala armar och axlar ca 72-74 cm runt bröstkorgen 164 cm o väger 52 kg. Har a-kupa nu. Har ju haft små tuttar i hela mitt liv och tror att om jag får för stora tuttar så kommer det inte kännas som jag...
Jag är nog mer rädd för att få för stora tuttar än för små.
Ändå så hör man ju att många ångrar att dom inte la in ett större implantat...
Är det någon som lagt in ganska små implantat o ändå blivit nöjda?
Är det någon som har gjort bröstförstoring på citadell kliniken eller plastikkirurgiska institutet? Och om det finns någon läkare att rekommendera
Jag har varit på en konsultation. där kollade jag på antingen 175 eller 200 . och de tyckte jag såg stort ut men oftast pratas det om 300 till 350. jag är 160 och väger 54.
Hej Izadora !
Klart du ska ta bröst som du kommer att trivas med.
Vem har sagt att det är snyggare för att de är stora.
Det som är snyggt tycker jag är snygga bröst som passar till kroppen.
Eller hur?
En fråga Kickan vad gör du uppe på nätterna?????????
Izadora!
Jag är ju i samma storlek som du!
har som sagt 275 koksalt, hade liten a-cupa har nu stor b-cupa o är helt nöjd.
Ville ha bröst ,men inte så man tittar på brösten först o mej sen!!
Proportionerligt ser det bra ut o helt naturligt, som det skulle varit "mina egna". har inte ångrat storleken!
Annars här är de ju mest c o d cupor som "folk"vill ha.Men då har de väl oftast b nu o kanske inte är så smal o spinkig som mej o då kan jag förstå att de "behöver" lite större bröst för att känna sig proportionerliga.
Jag ville inte heller att brösten ska vara i vägen när man sportar o så. och har man en a-cupa så blir ju b el c en stor skillnad för en själv.
Lindina vart tog du vägen??
Skulle jättegärna vilja höra lite mer om dina operationer, om du har lust får du gärna svara på mina frågor. Skulle kännas skönt att rådfråga någon som har gjort exakt samma operationer.
Jinna !
Jag ska operera mig på citadellkliniken den 26 April av Johan N. Jag var på konsulation förra veckan och kände direkt hur trygg jag blev på honom. Han var super bra och berättade allt, både fördelar och nackdelar. Jag hade tänkt ta 250 cc (har a kupa nu och vill ha en proppfull B). Men när jag var där och fick prova riktiga implantat och provade just 250 sa Johan att man då skulle plusa på 50 till för att slutresultatet skulle bli detsamma (eller lite mindre). Lite försvinner tydligen bakom bröstmusklen. Koksaltimplantat ger tydligen också större bröst. Så han rekommenderade mig 250 cc koksalt eller 300 cc gelehallon. Det skulle bli precis samma slutresultat.
Jag är 159 cm och väger 48 kg. Han trodde att jag fick en full B eller möjligen en liten c på det jag lägger i.
Hej Jinna
Jag har opererats på citadell av Peter Cosmo,för 6v. sen.
Är jättenöjd med allt fick stort förtroende för honom meddetsamma.
Verkar verkligen veta vad han gör.
Han är mycket noga med att det ska bli ett snyggt resultat.
Han sa att hans mål o det han tycker är "fräckt" är att ingen ska kunna se att du har opererat dej ,på mej har han lyckats allafall ser helt naturligt ut.
På kliniken var alla superunderbara.
Bara positivt att säga.
hej allihopa!
Ni som har opererats, har ni fått torra bröstvårtor? Mina känns väldigt känsliga nu efter 3v. och huden är rätt så torr. Använder vaselin för att mjukna till lite, det hjälper, men jag undrar bara om det ska vara naturligt, eftersom huden kanske stretchas rätt mycket. Om ni har råd, det tar jag tacksamt emot.
Loppalinna: Konserten var bra, men det var så konstigt att vara bland en massa människor, var tvungen att använda armbågarna hela tiden för att skydda mina bebisar :)
Ha det bra ;)