Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
loppalina:Billiga operationer i Tallin, njae jag vet inte det jag . Skämt åsido, jag hittade faktiskt inget där. Jag har hittat en sida där alla plastikkirurger i Sverige finns med, men att gå igenom alla 285 (tror jag att det var) , känns mycket. Så därför tänkte jag om någon visste någon bra sida, där det finns många bilder som man kan kolla på?
loppalina: Den sidan var klart bättre! Den andra var klart suspekt! Nu har jag att göra halva natten , ska kalla in blivande mannen så han får komma med lite åsikter med
. Tack för tipset.
Hahaha :D Du kom oxå fel!
qvinna.info och tryck på före och efter bilder du kan hitta hur mycket som helst. Jag lovar;)
Här är lite länkar som jag har tittat på ;)
VARNING dock för glamour.com då vissa bilder länkar till porr! Finns dock mycket tuttar där i alla storlekar att titta på!
ratemyimplants är en seg sida men lite underhållande. Tag den med lite humor...
www.implantinfo.com/photocenter/
www.lookingyourbest.com/photos/index.php
www.breastimplants4you.com/surgeons/georgia/pound/pound_patient203.htm
www.locateadoc.com/gallery.cfm/Action/List/ProcedureID/85
www.ratemyimplants.com/home
www.glam0ur.com/
Loppalina
vi får ordna en södra sverige tuttträff.Det är inte sååå långt mellan.Min syster bor i göteborg så jag kör ofta emellan Malmö Göteborg 2tim 15 min.
Vi kan träffas på mitten vad ligger där hmmm spa i varberg eller shopping Ullared hahaha
Hej!
Jag tycker det skulle vara jätteroligt med en träff! Både spa i Varberg eller shopping i Ullared låter väldigt trevligt.
Loppalina: Jag bor också i Göteborg. Om inte annat så får vi ordna en träff här. Du har säkert skrivit det många gånger förrut men var gjorde du din op?
Hej!
Har funderingar med sjukdom inför operationen den 4 maj.
Jag har en dotter på 20 månader som jag skolade in i februari. Hon har varit sjuk gång på gång med influensa, öroninflammation och vattenkoppor. Naturligtvis delar hon med sig av sina baciller till oss andra i familjen, så jag har också varit sjuk i flera omgångar.
Är nu rädd för att det ska sätta käppar i hjulet för min operation.
Är det någon som vet något bra medel att kurera sig mot barn baciller.
Ja, att vara jättenoga med att tvätta sig hela tiden om ditt barn är sjukt. Dumt råd kan tyckas, för det vet väl alla men, sist jag låg sjuk (i en hel månad med både influensa, förkylningar och bihålsinflamation som bara avlöste varandra)så var min blivande och våra två barn ruskigt noga med att tvätta sig så fort de rörde mig eller något om jag varit i närheten av. De blev inte sjuka en endaste gång.
Ja det där med hygien är ju A & O, och man pussas kanske lite för mycket.
Jag ringde och frågade hos plastiken och dom sa att lite snuva fick man ha men absolut inte feber. Det bästa vore väl att själv åka på spa de här dagarna som återstår, men vem har råd med det, det räcker med de 32000:- operationen kostar för tillfället.
loppalina: Victoriakliniken.
Jag är så oerhört lycklig. Det känns nästan löjligt.
Ska försöka hålla det här lite hemligt för min omgivning, så det är jättebra att den här tråden finns, där man kan skriva av sig lite. :)
Hur precist är ristestet egentligen? Jag överväger anatomiska gelehallon i 320-350 (är 1,72 och kurvig i övrigt).
Såg att nån på BT var uppe i 500-600, är inte det gigantiskt?