Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Heeeej!
Ingen som har skrivit på hela dagen!? Jag har 20 dagar kvar till min op nu. Funderar på att dra mig ur ibland men samtidigt vore det ju kul att få tuttar.
Det kan ju vara värt pengarna om det blir bra.
Hur känner ni er alla ni som nyligen har gjort op. Är ni nöjda?
Lemon; Jag undrar hur det är med dig!! Hoppas att du mår bra!
Är det någon som lagt in 325cc geléhallon?
Jag får panik över storleken. 325 känns bra med riset men då måste väl man plussa på lite extra eller???
Usch! Får panik snart...Vill ha mina tuttar och sluta tänka på det här sen...
Bara allt går bra. Tänk om det inte läker bra eller om det blir helt fel?
Hur snart har ni kunnat använda era armar efter op? Typ lyfta alltså?
Massa frågor har man ;) Hej så länge!
Hej alla!
Jag har två veckor kvar till min op. 2 maj är det dags! Äntligen!! Imorgon ska jag till kliniken och kolla storlekar (igen). Det är väl sista gången innan op antar jag. Jag funderar på 300. Har testa med ris och tycker att det verkar ganska bra kanske på gränsen att bli lite för stora. Så jag vet inte. Jag har också fått för mig att man ska plussa på lite. Är det så så tror jag det blir perfekt. Jag är 1.60 väger 54 kg. Vad tror ni?
En fråga.. Jag har försökt att få tag på en bra bh som man knäpper framtill men har inte fått tag på någon. Är det någon som kan tipsa om nåt?
Jag har också många funderingar på om jag verkligen ska göra detta eller inte. Om jag är riktigt klok som tänker utsätta mig för detta. Det känns skönt att veta att andra har samma tankar. Sedan känns det underbart och höra alla er som säger att det är värt besväret och att ni är jättenöjda med era bröst. Jag hoppas jag också kan skriva det här om sisådär 3 veckor!
Kram på er!
Den 9:e maj är det dags för mig. Alltså 3 veckor. O ju närmare man kommer ju mer börjar nya tankar dyka upp. Innan har det mest kretsat kring storleken. Men nu börjar man känna mer - Vågar jag verkligen detta. Lägga in så mkt främmande material i min kropp. Har varit bombsäker innan på att ha gelehallon, men nu börjar jag mer fundera på koksalt även om det verkar helt ute. I USA är det väl det vanligaste. Hade ju känts mer naturligt. Men man kanske vänjer sig vid att ha nästan ett helt kg silikon i kroppen. Det är ju fast form så det kan ju inte flyta ut (borde inte kunna det i allefall).
Nåt mer som gjort att jag kommit in mer på koksaltsbanan är ju att det kan man röntga igenom, vid mammaografi. Bra att du frågade om det förresten "Mamma till 2". Ingen annan här som tänkt på det ! Får väl kolla upp på nåt mer ställe först om det verkligen går att röntga igenom gelehallon eller inte.
JO, det var ju det med ristestet också. Man får nog lägga till lite. Om man tycker att 3 dl ris är bra så får man nog ta ca 350 cc.
Hups, jag igen ! Men här är ju inte så många andra vid dena tiden. Hittade en bra sida med många frågor o svar som jag själv också funderat på:
www.artclinic.se/brostfragor.php
Hej hej!
Sharkie: Jag är också 160 cm och väger 54. Jag la in 350 och är glad för att jag gjorde det och inte mindre.
Angående bh så har märket FILA knäppning fram. Den kostar 450 kr men är jättebra.
Lycka till!
Här finns det också sportbh med knäppning fram.
timarco.se/Product.aspx
8 dagar kvar nu ! Det känns så bra och helt rätt. Ska bli så skönt att få det överstökat
Lemon !
Hur har det gått ? Är nyfiken på hur du har det. Skriv och berätta när du känner att du kan !