Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej igen!
Jag ska lägga snittet under bröstet och lägga implantatet under bröstmuskeln,
och visst jag är livrädd men jag vill hellre vara på hemmaplan och då finns inget annat alternativ än lokalbedövning.
Jag hoppas att det ändå är värt det.
Ok precis som jag då.. Har du fått barn, eller är bara missnöjd med dina bröst i det hela?
Jag tycker du är modig som gör det på lokalbedövning.
Vad olika priser dom tar i landet. Jag får betala 36000. Ingår gelehallon, narkos, övernatting (inskrivning 14:00 & hem 09:00 dagen efter). Att gelehallonen skulle kännas hårdare har jag inte hört. Precis tvärtom. Koksalt ger hårdare bröst, gelehallon mest naturliga och mjuka. Alla läkare pratar väl för sin sak.
Hej!
Jag har 3 barn som är 18, 16 & 2år,jag har ammat de alla tre och jag tycker mina bröst är en katastrof som de ser ut nu, det ska bli suveränt när det är över.
Mmmmmmmmmmm det är väl som du skriver mamma till 2 varje läkare talar för sin sak! Huvudsaken är ju att man själv är nöjd med slutresultatet :D
Vad får man för smärtlindrande efter op ? Jag är allergisk mot morfin. Fick det vid mina k-snitt och fick världens allergi chockar Har såklart sagt till om det redan, men bara nyfiken. Han skrev ut smärtstillande till mig jag kan hämta ut innan op, men man får ju något där när det är som värst.
Mamma till 2:
Jag får betala 49.000 för gelehallon.
Då ingår allt! försäkring, narkos alla efterkontroller osv, korregering om kapsellbildning skulle uppstå.. osv osv.
Jengirl !
Allt det ingår för mig också. Så ditt lät lite väl dyrt tyckte jag. Glömt var du ska op dig. Ska kika tillbaka.
Jengirl !
Jag får förresten betala 3000 om jag får kapselbildning och måste opereras kom jag på.
Jo det är dyrt. Men så får du inte glömma att jag har valt en dyr klinik! Jag betalar hellre det lilla extra för att få säker vård och riktigt utbildade plastikkirurger