Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Jag måste bara fråga. Ni som ska göra bröstop med lokalbedövning, vart vilken klinik är det? Hur kan man vilja vara vaken? Och att man får betala mer för narkos..? Det låter lite oseriöst tycker jag. Vågar ni vara vakna?
Jag opererades i narkos o det är det vanligaste. Min klinik gör bara så.
Men vad jag förstår är det vissa kliniker som gör i lokalbedövning o att det då blir billigare för konsumenten eftersom man inte behöver "betala för narkosläkaren".Så jag tror inte man kan välja narkos på de ställen som gör i lokalbedövning utan där är det helt enkelt så.
Jag har för mej att av de 30 000kr jag betalade för op så gick 4000 av dessa till narkos doktorn.
Personligen hade jag aldrig velat opereras i lokalbedövning, men det kanske går bra det med. Vore kul att läsa om hur det var under op o efteråt från någon som op sig i lokalbedövning.
Hej!
Blåsippa: Jag betalar 32000:- för min operation så billigare blir det inte för mig, och jag har inget alternativ att bli sövd, jag tror att det beror på att de inte har personal nattetid.
41:an:Fast jag betalar 36000:- , så då är det ju billigare om narkos skulle kosta 4000:- .
Hej!
Jag undrar om någon härinne har opererat sig (eller tänker göra det)på kosmetisk kirurgi i Falköping?
Får jag fråga vart ni ska operera er, ni med lokalbedövning. Jag är ingen moraltant utan jag ska själv operera mig den 3 maj..
.. så ni vet.
Jengirl:Vi har samma operationsdag! Är du nervös något ännu? Jag tycker att det känns overkligt att man verkligen ska göra det.
Har du bestämt dig för strl och så ännu? Jag ska till min läkare på ytterligare en konsultation innan op, har inte bestämt mig för vilken strl jag ska välja.
Hej Kexet !
Allting går men jag skulle inte råda dej till det.
Jag var väldigt yr och konstig o jag hade stannat över natten.Visserligen opererats sent på dagen innan.
Men jag hade inte velat ta mej hem själv.
Bil kan man inte köra.
Låt någon hämta dej.
Mamma till 2: Då var det som jag trodde att de använder mest gelehallon.
Det var dels därför jag valde den kliniken.Jag hade bestämt mej tidigt för gelehallon , många andra tar extra betalt för gelehallon jämfört med vanlig silicon o koksalt.
Känns väl bra nu när du bestämt dej eller hur?
Det blir säkert jättebra.
Vad har du för bhstorlek nu?
Jag hade 75 b tog 350 nu har jag d känns alldeles lagom till mej.
Hej Isla!
Jo jag är lite nervös, jag ska ha 300. Vet inte om det kanske blir för lite?? Men jag vill däremot inte ha för stora heller. Är ganska smal övrigt. Men jag tror det blir ganska så lagom.. Är du nervös? vad ska du ha för strl?
Jaha ja, nu har jag ringt och hört lite om de olika klinikerna i Sthlmstrakten.
Tyckte Victoriakliniken lät något förvirrat, däremot så tyckte jag Kirurgcentrum och Plastikkirurggruppen lät väldigt bra.
Nån här som har erfarenhet av Kirurgcentrum?
Nån som har erfarenhet av de kvinnliga läkarna på Plastikkirurggruppen?