• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • algit

Halstabletten:Ja mina blev mindre och de flesta jag känner,men på ett negativt sätt de tappar all fasthet blir tomma påsar liksom.
    Och man kan ju inte träna brösten där finns ju inga muskler jo bakom de kan man träna men det hjälper inte att "fylla ut" brösten tvärtom på mej ju mer styrketräning jag gjort desto mindre bröst.

• Mamma till 2

KickanF !
    Jag ska också ha Johan ! Vad kul att du ska dit på onsdag. Då får du skvallra till mig kvällen inna jag ska dit Hörredu, våga inte ta med dig implantaten hem Jag ska na någonstans mellan 240-270. När har du op tid ?

Algit !
    Thank you, ska kolla hemsidan. Kanon att du tipsade om tt ha en tajt tröja på sig ! Jag som hade tänkt ta en skjorta. Jag skrev
    ner alla min frågor igår.. .typ 30 st.
    Ja, jag ska ta tid på mig när jag povar. Du, stämmer det att 15% försvinner av implantatet om man lägger det bakom bröstmusklen ?

Kram på er !

• algit

Hej igen!
    Läste att du med Kickan F skulle opereras på Citadell kul ,ska bli spännande att höra vad ni har att säga sen.
    Jag tyckte de var underbara jag blev behandlad som en "prinsessa" när jag var där.Fint var där med ,jag hade eget rum med tv o stereo, vet inte om alla får det eller om jag hade tur.
    Bra ide att få låna hem inplantat sååå skönt det hade varit om man fått det.
    Ska nog starta en uthyrningsfirma hahaha
    tror ni att det finns en marknad för det?

• algit

Mamma till 2
    Jag vet inte det om 15% försvinner.Det har jag läst här efteråt.Fråga honom det.
    Kan vara kul att veta.
    Jag kommer ju inte ihåg precis hur det såg ur då när jag var där jämfört med nu.
    Och när jag var där hade han inte alla olika storlekar jag provade 300 o 400 sa att jag ville ha nåt mittemellan så det blev 350.Så jag provade aldrig det jag har nu.

• Mamma till 2

Algit hjälp !
    Jag hittar inte bilderna låg ,mellan eller hög profil. Har varit inne på både citadell.se (Johans) & citadell.com. Vilken av dom hittade du det på ?? Jag letar och letar. . .

• smilie

Hallå
    Jasså är det här ni är
    I dag har jag inte alls ont och mina booobisar är så fina.
    Jag är verklige jätte nöjd

• algit

Hej det är på citadell.com klicka på bilden av brösten så kommer bilder nere till v. men där finns bara låg o hög profil. Det var därför jag inte fattat att det fanns mellan. Även mera bilder om du klickar på länkar o går vidare till bröstförstoringar.
    Jag tittade nu igen var ett tag sen jag tittade där jag tycker mina är mycket snyggare än de bilderna HA........

• halstabletten

Algit: Men jag vill ju ha mindre bröst- så jag kanske borde testa det där med styrketräning :) Har definitivt i det största laget nu iaf!

• algit

Ja halstabletten det första som brukar försvinna på de flesta kvinnor när de börjar träna eller går ner i vikt är ju brösten tyvärr för de flesta.Men kanske bra för dej.Det är ju säkert olika också vi är ju alla kvinnor så olika i våra kroppar.
    För mej var det så allafall.

Svar på tråden Bröstförstoring