• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • loppalina

Hej på er!

Kul att ni hittade hit:) Jag frågade min läkare om jag fick ta hem o prova i lugn o ro men han hade erfarenheter av "konstiga" människor som inte kom tillbaka *förvånad*. Men jag fick gärna komma o prova hur mycket jag ville :)

Nu såpass lång tid efter operationen kan jag berätta att mina bröst har liksom hängt till sig i "rätt" läge så det känns mer naturligt nu än det gjorde för mig efter operationen. Det kändes som jag hade värsta mjölkstockningen som inte gick att massera bort:( ajaj.

Smilie vad roligt att det känns bra och att du e nöjd :) Grattis till din lyckade operation :D

Måste oxå tillägga att mina siliconbröst känns precis som mina "gamla" gjorde fast dem blir lite kallare bara när jag fryser;)

• algit

Hej
    Mina blir oxå kalla när jag fryser.Tänkte på det häromdan när jag frös att
    hur blir de i värme jag menar när man solar eller bastar känns det skillnad då med eller?

• loppalina

Näpp har inte märkt någon skillnad när det är varmt!

• Bröllopstokiig

äntligen är det dags för min operation på tisdag! precis som de flesta har jag en hel drös tankar som yr i huvudet. är 1,64 cm, 48 kilo och är 18 år. Ska lägga in 375 ml silikon och oroas nu av att det inte ska göra någon märkvärdig skillnad, att det alltså skulle vara i minsta laget. vill ju att det ska vara värt pengarna! är platt som en vägg för nuvarande och hoppas på att fylla ut en c-kupa. någon som har använt 375 ml?

Är superglad och förväntansfull hoppas att allt går som det ska samt att smärtan inte är allt för hemsk!

tjing*

• loppalina

Jag la in 380 cc. 1.63 lång o väger 55 kg har numer en c+.

Lycka till med din op :D

• loppalina

Hej!

Lain: Jag är jättenöjd med mina 380 cc vill ju inte att det skall stå silicon i pannan när jag använder bikini:D Jag kan använda tajta toppar utan att man kan avgöra om dm är "äkta" eller inte. Precis så som jag ville ha det;)

Och när det gäller smärtan har jag märkt att det är individuellt. Visst gör det ont men du får ju smärtstillande:D För mig var det absolut värt det!

• loppalina

Glömde ju: Lycka till!

• ISLA

Måste bara fråga er...en del skriver cc en del ml och en del g, vilket ska det vara egentligen? Tänkte nämligen prova med ris här hemma för att se vilken strl. man vill ha. Men ska jag då väga upp till t.ex 375 g då eller?

• ISLA

Glömde ju att fråga om det är någon här som även har gjort bukplastik? Jag har nämligen bokat tid för både bröstförstoring och en full bukplastik,och hittils har jag inte hört något från någon som gjort de två op. samtidigt.

• loppalina

375 cc blir 3.75 dl ris!

Svar på tråden Bröstförstoring