Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
grattis kickan f!
till det 1000:e inlägget.
100 sdor OCH 1000 inlägg! Måste ju nästan firas :D .
Ja man kan undra om det finns någon tråd som är längre???
Nej nu ska jag ta o krypa till kojs.
Go natt på er.
Å eftersom en tråd stängs efter 3 månader så är det ju ett tag kvar....
hallå kickanF!
nä, kanske är smartast att ta en taxi...bara det att det blir så himla dyrt från hovslgargatan i centrala sthlm enda ut till "Jakan"! eftersom jag inte är från 08-trakten så har jag ingen som kan hämta mig.. (men kommer återhämta mig hos min syster i jakobsberg innan jag drar upp till norr igen) :)
jag ska göra gelehallon.. vill ha en stor b eller liten c. min läkare anser att jag behöver minst 400cc... men inget är bestämt än. jag tyckte 400 lät jätte mycket!!! jag har kollat massor på före och efterbilder..men det är så svårt att jämföra.. hittar ingen med samma kroppsbyggnad som jag som har gelehallon. jag är 173 och väger 67kg. har nån nå tips om nån bra bild så är det bara att säga till :)
KickanF: vad har du för implantat? hur mycket? (känner inte till särskilt mycket eftersom jag är ny här :) )
hursomhelst tror jag att det kommer bli bra! jag känner förtroende för läkaren och är säker på att vi kommer hitta det som passar mig bäst!
längtar så galet mycket!
har tenta i morgon, men har otroligt svårt att fokusera på den :)
ha det bra alla!
Annika 72:
Ja, där ja op så tog de hem båda. Har förresten runda gelehallon, men det är nog ingen skillnad i resultat mot silikon. Har dock hört att silikon är mjukare.
Ja, jag ska inte påverka dig att välja fel. För om mina går ner så blir de bra. Ville också ha lite större bröst, men inte BRÖST. Hittade bilder på en tjej som lagt in ca 1000 cc (ingen p-sajt) o jämfört med hennes ser mina små ut.
Att jag gått upp 3 kg när jag borde gått upp 1 är nog för att man samlar på sig vätska. Man ser lite plufsig ut nu, men har hört att det försvinner efter några dagar.
Jag har redan firat med en Nogger. Känner mig ju redan plufsig ändå.:D
KickanF:Å vad sugen jag blev på glass nu, min stora lst här i livet
last skulle det stå
Farida:
Hör med läkaren om vad hon/han tror om att det går bra att ta taxi hem ?!
Det där med storleken är jättesvårt. Ett bra sätt är ristestet. Om du ska ha 400 cc så ta ca 3,75 dl ris o lägg i en nylonstrumpa (låter kul men det är många som testat det). Att man ska ta mindre beror på att en del av volymen försvinner när man lägger det bakom muskeln. Slutresultatet beror ju mkt på vad man har för bröst innan. Och om man har utammade bröst m mera. Du är ju rätt lång. 400 cc ser ju mkt större ut på någon som är 159 t ex.
Jag har 550 runda gelehallon. Ville ha en stor C o hoppas att det kommer att bli de när svullnaden lagt sig.
Men oftast har läkaren rätt om storleken har jag förstått. Fast de kanske inte är så insatt i BH-storlekarna (de manliga syftar jag på då). O det är knappt man själv vet ibland för det är en djungel. Jag kommer nog att landa på 75D/80C.
Nä, flickor. Dags att gå o lägga sig, eller vad man nu ska kalla det. Sover fortf halvsittandes.