• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • ISLA

Jengirl:Å så gott med en öl, längtar tills man kan dricka det igen!
    Så mycket action är de inte här, för mig i.a.f. Barnen är ute i trädgården och leker och min blivande håller på i trädgården med att bygga ett förråd för åkgräsklipparn. Jag ligger här framför fönstret så jag kan i.a.f se dem. Tur att BT finns, vad hade man annars gjort nu !

• Jengirl

Isla!

Ja öl är mums!

Snart kommer du känna dig kry för en öl du också.. . Glömt smärtan osv..

Tänk om vi alla här på TRÅDEN skulle ses, OH MY GOD vilka BRUDAR!!

Skulle vara en kul grej..

• lemon

Vad härligt med en kall öl! Nu blev jag oxå sugen! Har inte druckit nåt på 4 veckor, sen op. Börjat tom känna att jag vill ut med tjejerna snart!

Var o tittade på kläder idag, men provade inget. Väntar på nästa lön, men vad kul det ska bli o prova! Tänk o köpa ny bikini!

IZADORA! Hur är det med dig?? Har inte sett dig här på ett tag! Hoppas du mår bra i allaf!

• Jengirl

Isla!

Får jag fråga hur gammal du är?

• lemon

Skulle va kul med en träff!

• Jengirl

lemon!

Var det du som bodde i Västerås??

• lemon

ISLA!

Snart kommer du må bättre ska du se! Du har ju nyss opererat dig. Tänker på dig o hoppas du snart kan fungera "normalt"!

• ISLA

lemon: :Bikini, åh tänk för en gångskull ser jag fram emot att prova och köpa bikini ! Försöker kolla lite bikinis på nätet, men jag har inte hittat några bra sidor än, tänk vad knasig man kan bli va .

• lemon

Tjohoo! Ja jag bor 5 mil därifrån!

• Jengirl

lemon!

Vart???? Vi kanske ska ses??

Svar på tråden Bröstförstoring