Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Jengirl:Å så gott med en öl, längtar tills man kan dricka det igen!
Så mycket action är de inte här, för mig i.a.f. Barnen är ute i trädgården och leker och min blivande håller på i trädgården med att bygga ett förråd för åkgräsklipparn. Jag ligger här framför fönstret så jag kan i.a.f se dem. Tur att BT finns, vad hade man annars gjort nu !
Isla!
Ja öl är mums!
Snart kommer du känna dig kry för en öl du också.. . Glömt smärtan osv..
Tänk om vi alla här på TRÅDEN skulle ses, OH MY GOD vilka BRUDAR!!
Skulle vara en kul grej..
Vad härligt med en kall öl! Nu blev jag oxå sugen! Har inte druckit nåt på 4 veckor, sen op. Börjat tom känna att jag vill ut med tjejerna snart!
Var o tittade på kläder idag, men provade inget. Väntar på nästa lön, men vad kul det ska bli o prova! Tänk o köpa ny bikini!
IZADORA! Hur är det med dig?? Har inte sett dig här på ett tag! Hoppas du mår bra i allaf!
Isla!
Får jag fråga hur gammal du är?
Skulle va kul med en träff!
lemon!
Var det du som bodde i Västerås??
ISLA!
Snart kommer du må bättre ska du se! Du har ju nyss opererat dig. Tänker på dig o hoppas du snart kan fungera "normalt"!
lemon: :Bikini, åh tänk för en gångskull ser jag fram emot att prova och köpa bikini ! Försöker kolla lite bikinis på nätet, men jag har inte hittat några bra sidor än, tänk vad knasig man kan bli va
.
Tjohoo! Ja jag bor 5 mil därifrån!
lemon!
Vart???? Vi kanske ska ses??