• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • Jengirl

lemon!

Har du fått samma regler som mig, att när det lossnar ska tejpen bytas?

Jag hade ju kompress den första veckan, jag duschade med osv. Hade den ända till mitt återbesök, där fick jag veta att den skulle tas bort 2 dar efter op. Så ni kan ju förstå hur ärren såg ut!! . Ena var alldeles bulligt på nå sätt, nästan äckligt! Men hur skulle jag veta, blev jätte orolig. Därför jag blev så glad idag när dom var så fina jämnfört för 2 dar sen..

• Jengirl

lemon.

Jag vet några som har gjort op, men ingen som man kan prata med det om..

JA ! Med barnen blir en jätte kul träff. , har du pojkar el flickor, el en av varje?

• lemon

Nu ska jag ta hand om mina griniga/bråkiga ungar! Lite svårt att sitta här o skriva just nu. Sköt om er alla, och njuuuut av ölen Jengirl! För det ska jag göra senare ikväll!!

• Jengirl

lemon!

Njut du! !

gott gott

• lemon

Jengirl

Jag ska oxå byta tejpen när den lossnar, och jag fick inte dra bort den. Börjar vänja mig nu, mne när den första lossnade fick jag panik!

har två pojkar! Du då?

• lemon

Mina sår var oxå bulliga, tror det är stygnen inuti.

Nu leker de, kan ske kan skriva ett tag till!

• linslusen

Jengirl: hehe... ja nu vet jag hur gamla ni är =) Har spanat in den här tråden länge, hittar massor med bra frågor o svar.
    Själv är jag 18år, och bor i Södertälje!
    Är opererad sen 9v tillbaka...!!

Ha det bra :)

• Jengirl

lemon!

Fick du inte dra bort den?? Min SSK sa att det är bättre att byta ofta och hålla torrt och fint, än att byta mer sällan?? Jag bytte ju idag, 2 dar efter förra bytet. Och jag drog bort tejpen!! Aaa åååå vad alla säger olika!

• lemon

Nej jag fick inte dra bort den för då kan man irritera såren o ärren kan bli mindre fina. Och större risk för infektioner. Det var vad min läkare sa i alla fall. Vad olika det är! Mina tejpar har suttit i 4 veckor nu! Har bytt två av dom.

• Jengirl

I OFS så kanske hon sa så till mig bara för ett av mina ärr "vätskade" sig lite.. Bläää ..

Svar på tråden Bröstförstoring