Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Är väldigt sugen på att börja träna nu! Var ute o lärde sonen cykla själv idag, han klarade det! Då sprang jag av mig lite, men vilken dålig kondis jag har efter op! Man blir trött av ingenting! Skulle vilja ta en promenad, så fin kväll! Väntar dock på att mannen ska komma hem!
Tjejer!!
Har ni varit lika oroliga som jag för konstig kapsellbildning??? Jag har varit så nervös för det.I tors när jag var på återbesök, så tog jag upp min oro. Ni har väl sett dom missbildade brösten som har fått det? Då sa SSK att det var förr det blev så "missbildat", om man nu kanske skulle få det, så blir det inte så, utan man kanske blir liiitte hård nånstans på bröstet, vad gör det? Det behöver varken knappt kännas el synas. Var bara skönt att höra och ville dela med mig av det!
Mitt nick är efter min hund jag hade förut, hon hette Lemon. Passar väldigt bra på en hund faktist!
Vad betyder ditt ISLA?
Isla!
Jag heter Jennie och känner mig ganska "flickig", har alltid varit det. Gillar rosa å hårband å sånt..
Så det fick bli Jengirl..
Ditt då?
Min dotters initialer faktiskt, tycker att de blir ett så fint namn ihop.
Jag heter också Jenny.
lemon!
Jag har en son på 6 år! Och du hade barn va 2 el?
Jo jag är oxå orolig för kapselbindning. Jag är orolig för allt! Igår lossnade tejpen på ett annat ställe, det såg inte alls lika otäckt ut. Fast det ser annorlund ut på höger sida, hmmm. Gjorde ju ett lyft så det rättar väl till sig sen.
Isla!
Där ser man.. Fint namn..
Jengirl! Har en på snart 5 och en på 1,5 år! Vi kanske skulle ses med barnen nån gång??
Det vore kul att träffas o prata personligen, jag känner ingen som gjort en operation.