Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
ISLA:
Ja, det fick jag också på kliniken, men oxycontin trodde jag inte att de skickade med patienter hem? Gör de det? Jag trodde att det borde vara något "mildare". Hmmm.... Förvirrad...
Hej Kickan1
Läkaren var inne på rummet och pratade med mej och kollade hur det såg ut gav mej förhållnings regler innan jag åkte hem på morgonen.
Men jag kände precis som du efter ett tag. Jag vile ha en litet häfte med saker bra att veta från kliniken.
massa frågor.
När jag sen var på återbesök då var han stressad och jag hade tusen frågor som jag glömde hälften av för jag kände att han var så stressad.
Vilket mått är det du mäter som du skrev om hur o var mäter du?
Jag hade oxå mycket blåmärken var blåsvart under ,mellan o vid sidorna.
Hej KickanF!
Hittade mätsidan när jag mäter har jag 26 cm.Jag tycker inte att jag är "pamela" alls.
Ser inte konstigt ut på mej tycker jag.Ingen annan heller som jag frågat ,de ljuger kanske för mej hahaha.
Jag tror du vänjer dig.
Fast det är ju hur man själv trivs.
Men jag var inte helt platt innan mera tom.
Hade du väldigt lite innan är ju skillnaden större för dej.
Plastgrodan:Jag fick t.o.m förfrågan ifall jag ville ha fler när jag var där på kontroll efter 6 dagar.
Hej igen i vårsolen.
Känns bättre nu efter att jag läst era inlägg.
Algit:
Ja, blåsvart är en bra beskrivning. Hur lång tid tog det innan det bleknade ?
Då är kanske 24 cm inte så stort i allefall, nog en vanesak. In op. hade jag 17 cm=A. Är 78 cm under bysten. Blir nog bra när de sjunkit ner lite o format till sig. Det gjorde väl dina rätt snabbt. Jag var inte heller helt platt, mer tomma påsar. "I ungdomen" hade jag normal B-kupa, sen blev det B- o sist A. Därför ville jag testa o ha lite större då jag aldrig haft det. Ja, "som man bäddar får man ligga". (på rygg).
Läkaren var inne hos mig också innan jag åkte hem, men det var ca 3 min. Det är ju ok om man får ta igen det vid återbesöket !? Då ska de väl ta stygnen också ? Får väl ta de viktigaste frågorna med läkaren o resten med ssk.
WOW!! Kikade på mina ärr för andra gången. Sist skrev jag att dom såg förskräckliga ut, men idag TVÅ DAGAR senare är dom jättefina.. . Det kanske blev bättre när allt jox togs bort ifrån dom. Jag hade ju tejp, kompress, och tejp igen över före. Blev så glad bara när jag såg dom nu, så jag var tvungen att skriva lite.. hihih. Min sambo tror jag börjar bli "trött" på mig för mitt tutt prat hela tiden.
. Ja att man inte bara kan vara super nöjd nu , när man har fina bröst igen.. Jag börjar ana oro att jag tycker dom är för små. Suck suck.. Har man vant sig nu tro? I början tyckte jag dom var jätte stora. Men nu så ska man börja igen, nja lite större kunde jag ta osv osv.. ÅÅÅ blir crazy på det här..
Det är så retligt, för jag har ju inte kunnat se mina nya boobisar ordentligt ännu eftersom jag ligger ner hela tiden och när jag väl är uppe så är jag dubbelvikt så man kan liksom inte se dem ordentligt . Längtar tills man är upprätt igen och kan se dem i spegeln och prova olika tröjor och så
.
Isla.
Gud vad drygt att inte kunna se sina nya bobisar.. . jaja du kommer säkert få se dom hela livet sen..
Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge (min tolkning)
Vad gör ni ikväll tjejer??
Min sambo har dragit iväg med killarna.
Så nu sitter man här, jag har unnat mig att öppna en god kall öl på lääänngge..
Mmmm, gott gott i vårsolen.. Ganska så skönt att vara solo för en stund så man kan hänga på BT hur mycket man vill..