• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • ISLA

Jojjsan

Det bästa du kan göra är att åka dit en gång till på en konsultatio (brukar inte kosta något) och prova en gång till. Och du, ta strl större än vad du hade tänkt dig, det är många som ångrar att de inte la in mer. Och då menar jag inte bara här, de som jag träffat och pratat med som har opererat sig säger att de ångrar att de "fegade ur" och tog för smått.

• Jengirl

Ni som har lagt in 400 eller mer.
    Har ni jättestora bröst, eller förhållandevis lagom till er kropp?

• algit

Hej linslusen!
    E cupa som krymp till d cupa kan stämma.

Jag opererade mej på citadell kliniken i Landskrona.
    Jag har gelehallon jag tror att jag har sån textuerad yta för på deras hemsidan läste jag när jag bestämde mej för den kliniken att de bara i princip använde det.
    Men jag ska ändå massera vad jag fattade för ett snyggare resultat.
    en sån sak jag glömde att fråga om.
    Var opererade du dej?
    Idag har jag haft lite ont långt inne i ena bröstet sån konstig känsla.
    Är du fortfarande öm ibland?
    Jag tycker det är skillnad från dag till dag.

Ni andra Citadellare ska ni massera?

• Jengirl

algit

Jag har inte op mig på citadell, men jag har oxå texturerad yta. Och den ska inte masseras enligt min läkare..

(ännu ett ? varför alla läkare säger olika)

• ISLA

algi

Ja absolut, Dr. Cosmo visade hur jag skulle massera innan jag åkte hem.

• Jengirl

Isla

har du texturerade gelehallon??

• ISLA

P.s har fått för mig att det är därför mina bröst redan är mjuka (11 dar sen op).

• ISLA

Jengirl

Ja, och jag har liksom algit op mig på citadell.

• Jengirl

Isla

Mina är inte heller stenhårda, om man känner försiktigt m så är det relativt mjukt, men det tar nog ett tag innan dom blir så mjuka som dom ska. Jag tror inte det har med masseringen att göra.

• linslusen

Algit: Jag blev opererad på Viktoriakliniken, jättebra där.
    Jag känner mig inte öm alls, det känns som om dom skulle vara helt färdig läkta, men det e dom ju inte, jag ska inte massera mina me jag har för mig att alla geléhallon implantat har yexturerad yta, eller? Har dina börjat bli mjukare?
    Hur mkt la du in?

Svar på tråden Bröstförstoring