• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • Jengirl

loppalina och jojjsan!

Jo jag har anatomiska droppformade.
    Dom kan vrida sig så man får vara lite försiktig vad man gör nu. Men dom växer fast så småningom. Dom är super snygga.. . Anatomiska är ju bröstformade så det ser helt perfekt ut, lite toppiga sexiga bröst sådär..

• loppalina

Aha tack! Då fick jag stillat min nyfikenhet :D Jag fick liksom aldrig klart för mig hur det skulle bli med anatomiska.

Min läkare var inte den som förespråkade dem implantaten. Hos honom var det Gelehallon eller vanliga silicon( Han hade även anatomiska om man ville) som var det vanligaste han använde sig av. Han förklarade att det var jättelätt att dem hamnade snett :?

Jag hade inte så mycket häng innan jag opererade mig så jag fick tillbaka min gamla form med att fylla ut :D

• Izadora

Tjejer!

En vecka med mina tuttisar idag!!!
    Idag har jag hållt igång precis som innan op. Känns som jag kan leva som vanligt igen. Brösten är mycket mjukare än igår. Det högra är helt oömt och det vänstra bara liite ömt på en punkt inuti.

Vi får väl se hur det känns imorgon när jag vaknar...ska inte ropa hej än men det är sååå skönt att det går åt rätt håll! :) :) :)

Jag kan nog gå på den där festen på Lördag! Känns inte som att det skulle vara något problem.

Idag har jag haft på mig en pikétröja som satt kass innan op och nu satt den perfekt!! Måste gå igenom garderoben nu! Kläder man knappt använt förut av en viss anledning kanske man äntligen kan använda nu!!!

För mig har det här varit en solskenshistoria hittils! :)

Fast jag hoppas att det dröjer läääänge tills jag måste göra om op! Och att jag slipper komplikationer! :)

Jag vet inte om jag bara har haft en bra dag idag men jag känner mig som en mer positiv människa! ;)

• linslusen

Jengirl: Har du Style 410 implantaten?
    Låter lite som du har blivit opererad på Viktoriakliniken? Jag blev opererad där.

• linslusen

Jengirl: appropå det där med dom som har 400cc eller mer om det passar till kroppen, nja lite stora är mina för min kropp men det var så jag ville ha det ;)

Ha en bra kväll :)

• Jengirl

loppalina.

Jo jag vet, jag var även rädd för det, men sätter man in dom rätt, och följer reglerna därefter är det väldigt liten risk att det händer. Skulle jag tex gå ut och spela golf nu, och göra en riktigt swing med armen, så såklart kan det vrida sig. Jag känner mig väldigt trygg dock med detta inplantat och det är ju så vackert . Så jag är super nöjd!

• linslusen

Jengirl: Okej.. jag tänkte bara när du sa Sveriges dyraste klinik så tänkte jag på viktoriakliniken, dom har inte heller så billigt..!!

• loppalina

Hej!

Jengirl: Det låter ju bra att du är nöjd, för det är ju det du skall vara :D

Izadora: Visst är det underbart att kunna "leva" igen?! Ta på sig det man vill och att det faktiskt sitter snyggt ;) Missa nu bara inte att vila dig, så att du får ont igen. Man skall ju försöka leva så normalt som möjligt men med vila ;)

• Jengirl

linslusen

japp MC GHAN STYLE 410

Svar på tråden Bröstförstoring