• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • Jengirl

ISLA!

Skönt att vi fick lite på det klara!
    Det här med masseringen och så. Nu när vi har facit i hand så kan vi konstatera att alla har vi olika förutsättningar här, så vi kan ej säga att så å så ska du göra osv. Så nästa gång vi ska diskutera nåt så kanske vi ska ta reda på fakta först. . En liten fördel bara..

Har oxå varit i kontakt med min läkare idag om frågor. Visst är det skönt att få svar på tal?

• Jengirl

linslusen

vad betalade du för din op? Hur dyrt var det?

• ISLA

Mamma till 2
    Jag har gelehallon, men om det finns olika ytor på dem kan jag inte svara på med säkerhet. Kolla på din kliniks hemsida om det står där vad de använder.

Mamma03
    Jag har gjorde ett lyft+inlägg och en full bukplastik för 13 dagar sedan. Och jag måste verkligen säga att det har varit förvånandsvärt lätt, jag har inte haft ont det minsta, inte ens när jag vaknade upp. Och det verkar som om det är vanligare att man inte har några smärtor än att man har det.

• Mamma till 2

Nää, jag är säker på att jag har slät yta förresten ! Måste ringa imorgon och höra iallafall. Många andra här har ju opererats på citadell. Hur ska ni göra (massera / inte massera)? Jag vet att det börjar bli tjatigt, men jag börjar bli lite orolig. Jag verkar vara den ända som inte masserar och som har släta gelehallon.

• ISLA

Mamma till 2
    Har säkert frågat dig flera gånger innan,men jag blandar ihop alla , det var inte Cosmo som opererade dig va? Han använder i.a.f textruerad yta.

• linslusen

Jengirl: Jag betalade 60.000:-
    Själv då?

• Mamma till 2

ISLA
    Nä, det var Johan som opererade mig.

• Jengirl

linslusen

Oj det var dyrt! Gjorde du bara bröstförstoring? Själv betalade jag 49.000:- dock bara förstoring.

• linslusen

Jengirl: jag lyfte mina en aning eftersom jag skulle ha så pass stora implantat...men jag fick lyftet mkt billigare så det blev 60.000 sammanlagt skulle ha blivit mer om han hade tagit full pris för lyftet...

• loppalina

Hej Jengirl!

Grattis till 1:a arbetsdagen :D Visst är det skönt att kunna känna sig som människa igen!?

Jag lyckades boka in min op så att jag blev ledig i 6 veckor (den gick ihop med semestern) :D :D Snacka om att jag njöt av ledigheten 8)

Vad jobbar du med? Jag jobbar med barn så det var skönt att vara ledig ett tag.

Svar på tråden Bröstförstoring