• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • loppalina

Hej mamma till 2!

Roligt att höra att du mår så bra:)

Äntligen börjar sommaren närma sig 8) Visst är det skoj att kunna ha en bikini som sitter snyggt, det är ju nästan så man inte kan slita sig från spegeln :D :D :D

• Jengirl

loppalina

Hej tjejen! Jag jobbar som telefonist, sitter mest stilla.. Så No problemas!

Ja det är underbart att komma tillbaka till det vanliga. Längtar bara så efter att få SLÄNGA den här sportbehån som man har dygnet runt! ÅÅ så skönt när man får ta av sig den och kunna ha tuttarna lite fritt.. . Å köpa massor av snyygga behå:S!

• KickanF

Oj, oj. Första dagen på jobb idag. Gick bra tack vare värktabl. Det enda som var jobbigt var ju att jag inte berättat om varför jag varit borta. Någon frågade om jag haft influensa, -nä, inte direkt, sa jag då !Sen fick jag leda in samtalet på annat.
    Hade dock berättat för en kollega att jag skulle opereras. Så då kom ju klart frågan - varför det ? Fick dra en vit lögn om att jag tagit bort en bröstböld (vilket jag också gjort, men för 2 år sen).
    KÄndes ändå inte alls bra att ljuga. Ångrar mig verkligen att jag inte tog semester istället. så hade man sluppit detta dilemma.
    Som pricken över i:et så satt de dessutom o pratade om anorexia. O kom on på skönhetsoperationer och men kollega uttryckte sig -Ja, det är ju inte klokt med tjejerna i TV som skönhetsopererar sig. O där satt jag med mina fortfarande ömma, spända nygjorda bröst. !!
    Kan tillägga att jag är rätt ny där.

• loppalina

Hej KickanF!

Vad roligt att du oxå mår bra :)