Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
hej
Pernilla 25:Jag ahr snitt i armhålan om du undrar nåt fråga så svarar jag gärna.
ISLA: jag fryser oxå om brösten ,eller rättare sagt när jag fryser så känns det extra kallt i brösten ,har hört fler som tycker detsamma.
Kickan: Jag har oxå tittat lite på bilder och tycker oxå att mina är mycket finare.
Hej tjejer!
Nu kommer jag och är sådär frågvis igen. :)
Vilken BH-kupstorlek skulle ni gissa att ett par tuttar med gelehallon i storlek 360 blir? Jag förmodar själv att det blir en C, har någon av er någon annan gissning?
(Det är rea i den jättecoola underklädesbutiken bredvid, och jag tänkte att man kanske skulle passa på att köpa något fint medan priset är så nedsatt.)
Kexet
Ring och hör med din läkare, det är omöjligt att veta när man inte vet hur du ser ut nu.
Jag hade 200 innan och la in 375 och nu har jag D-cupa, är svullen nu så det kommer nog till slut bli en full C-kupa.
Det var ju lemon som skrivit det om att ah tittat på Quinna bilderna . Det är så mycket att läsa när man kommer hem att jag blandar ihop det .Men det är bara jättekul att så många skriver här eller hur????????????
Visst ser man det ur en annan synvinkel när man har gjort det.
En annan sak ni som funderar på storlekar.
Jag har varit idag för att köpa en bh.
Speciellt till er som inte är så breda över bröstkorgen, som har 70 som jag. Jag kan ibland ha 75 men de blir ofta för lösa efterhand.
Det finns inget stort utbud av 70 e eller 75 d.Och nån större cupa i 70 än det har jag inte sett i de vanliga affärerna.
Jag kan precis få plats i de storlekarna ibland går inte det heller.
Jag som ibland i början tänkte att jag skulle tagit lite större.
Hur skulle jag då hitta bh??????
Har oxå varit i lite finare bh affärer finns inte mycket.
Och jag har inga jättebröst.
Vad jag menar att är man smal och gör stora bröst så är det jättesvårt att hitta bh.
Bar aen tanke jag fick idag när jag försökte hitta nåt.
Hej Isla!
Jag gjorde också en sk stor bukplastik där man flyttar naveln och tar bort överflödig hud. Min dotter är också 7 år fyller i mars :) Min son har precis fyllt 5. Jag vägde 50 kg när jag blev gravid första gången och när jag skulle föda min dotter och vägde in mig på BB vägde jag 79 dvs jag gick upp nästan 30kg ch samma med min son, sedan har jag gått ner nästan allt och väger 53 idag, men känner att det är lagom. Däremot har inte magen hängt med i viktsvängningarna och hade (haha känns bra att säga hade) en massa löst hängande hud. Jag känner igen känslan du beskriver när man varit uppe mycket att det känns nästan som sammandragningar. Och eftersom du upplever samma sak så är det nog så det kan/ska kännas. Hoppas det snart ger med sig. När man känner på magen och framförallt på vänster sida är det som en stor hård sårskorpa innanför huden på nått vis.... känns konstigt vill bara att det ska försvinna. Hur mycket la du in i brösten?
Kram Marran
Sorry läste inte brevet du skrev till Kexet förrens nu och där berättade du vad du la in :) Hade du implantat sedan tidigare el bedömde du dina bröst innan till 200? /Marran
Sorry igen med tidigare inlägg var riktad till dig Isla
Isla
Hade du också dränage från magen första tiden för att få bort sårvätska?! Jag hade det på höger sida och efteråt är vänster sida mer svullen,så med facit i hand skulle jag haft drän på båda sidor tror jag. //Marran
Hej Kexet!
Vad har du för bh storlek idag?
Jag la in 350 gelehallon ökade två cup storlekar.
Marran o5
Min dotter fyller också i mars .
Tycker du också att det är obehagligt när man tar av gördeln när man ska duscha? Jag får nästan panikkänsla och vill bara duscha så snabbt som möjligt så att jag får på gördeln snabbt igen.
Jag har ingen känsel på magen, känns läskigt att röra på den, känner du också så?
Jag hade en utammad liten B innan och jag la in 375, just nu är det en D-cupa, men jag förmodar att de är rätt svullna nu och at de kommer att sluta på en full C-cupa. Hur mycket la du in?
Jag väger 54-55 nu, när jag skrev in mig på BB så vägde jag 89(!)kg, båda gångerna, så viss skillnad är det .
Kram ISLA