• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • ISLA

Marran05

Hur mycket skinn tog de bort på dig förresten? På mig tog de bort ½kg i bara skinn.

• Marran05

Isla !
    Jag säger god natt nu, så kanske vi kan höras i morgon. Sov gott!
    Kram Marran

• Mamma till 2

Glömde skriva att mina implantat är lagda bakom bröstmusklen (eller delvis) och att jag har gelehallon.

• Marran05

Isla, Oj sa de hur mycket de tagit bort exakt :) Till mig sa han bara att han tagit bort rätt mycket skin och det kan jag tänka mig, el även om jag är svullen så ser jag att han tagit bort massor.
    Okej snart ska jag krypa till sängs :) men trodde du gått och lagt dig :) Kram Marran

• ISLA

Marran05

Måste bara säga igen att det känns jätteskönt att höra ifrån någon som är i samma sits, verkligen.
    Sov gott, så hörs vi säkert imorgon igen .

• Marran05

Mamma till 2

Måste först fråga vad du har för typ av implant? Jag har gelehallon och kan ibland känna dessa om jag känner efter noga på båda sidorna (vid armhålan) och det är inga konstigheter med det. Mina är lagda bakom mina naturliga bröst vilket gör att implantatenligger ganska djupt och då är det svårare att känna dem än om de ligger framför :)
    Du behöver inte oroa dig!

Kram Marran

• ISLA

Marran05
    Jag ligger redan, min gullige blivande har ställt upp den bärbara på en bänk jämte mig, så jag är ständigt uppkopplad .
    Jag frågade min läkare om hur mycket det var, vet inte om han sagt det annars.

• Marran05

Isla!
    Jag känner verkligen samma sak!!!
    Sov Gott!! Längtar tills jag kan sova i min favvo ställning (fosterställning) Ryggläge e inte nått jag gillar speciellt mycket. Jag vaknar ibland på natten av att det drar i benen nästan som växtvärk för att jag förmodligen ligger och spänner mig ibland när jag sover i min högst obekväma ställning :( Så nu har jag klagat lite till innan kvällen tog slut :) Kram Marran

• Marran05

Isla.
    Kom på en till fråga innan natten slår in. Vad fick du betala för ingreppet?
    Min bukplastik kostade 46.000.
    Kram Marran

• loppalina

Hej mamma till 2!

Jag tyckte i början att jag kände kanterna på implantaten men inte nu längre(det har gått11 mån sen jag op mig)Så du behöver inte oroa dig ;)

Svar på tråden Bröstförstoring