Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
roligt att vi verkar vara ett gäng som låter cosmo ta hand om oss. ringde nyss och kollade och han vet nog det mesta efter ca 15 år i branschen. Hans målsättning är ju att få nöjda patienter.
så nu har jag försäkrat mig: koehsiva, texturerade, halvfasta implantat. bör eller bör inte masseras som han sa innebär d att man inte ska klämma på dem då? man får helt enkelt lita på sitt omdömme. menar inte så konstigt om man har miljoner funderingar om resultaten. är ju trots allt ett ingrepp som man aldrig kan ångra.. men fan åtta år har jag ju velat göra det här å jag skulle ångra mmig lika mkt om jag avbokade tiden. så algit och izla å ni andra som varit hos cosmo. hur mkt la ni i? vad hade ni innan? vilken profil?vilken bh-size drar ni nu? ville ni ha "slitz-lokken" lr lit mer smakfulla, fina bröst lr vad man nu ska kalla det?
och jo jengirl jag tror att du äger de finaste faktiskt! men tror att jag blir fin även efter min op. verkar som att cosmo är inne på samma linje om vad som är nice och inte och att han kan uppnå ett fint resultat med hans teknik.
algit jag har inga barn odyl. däför blir det nog rejält med tryck på mina titts efter op för dom e små, typ obefintliga, idag. dock otroligt vackra. men är jag tjej vill jag se ut och känna mig som en med.
kickan F ja visst hade det varit ql att sammanstråla! bor alla i skåne? själv bor jag i götet
SliQ
När Cosmo mätte hur mycket jag hade innan så var det 200, och då hade jag en utammad B-cupa. Jag la in 375 och gjorde ett lyft, så nu har jag D-kupa, men det är bara 17 dagar sedan så de är rätt svullna nu. Kommer nog att sluta på en full C-kupa.
Håller med om att det hade varit skoj att tfäffas . Jag bor i Halmstad.
SliQ
Glömde ju, mellanhög (heter den så?)profil la jag in.
oki jag har kanske 50-100 (max) ml idag. låg profil 300 ml rekomenderade han. är 175 så det är förmodligen bra.är ganska smal oxxå. men jag e så rädd att det ska bli för mkt. målsättnnigen är det optimala kvinnobröstet som fortfarande är smakfullt.. hur nu det ska gå till..
glömde m ;) ska inhandla en 70D, men d-kupa låter så himla stort. c hade väl varit kalas. men om du nu lagt 3,75 å tror att du kan ha c sedan så borde ju jag kunna d med..
sliQ
Jag förstår vad du menar med det optimala kvinnobröstet , det var jag också ute efter. Jag var livrädd för att det skulle bli för stort och groteskt. Ville se så naturlig ut som möjligt. Dessutom är jag ganska så smal med knappt nå höfter och rumpa . Jag la in 295, och det blev superB. jag tror din strl blir jätte bra ska du se
. Ibland kan jag tycka att mina ser lite stora ut, konstigt för någon vecka sen tyckte jag tvärtom hehe. Men jag såg mig själv på kort med mina nya tuttisar tänkte jag hjäällpp vad STORA dom är..
, man ser ju inte sig själv så annars. Men det är fiinntt..
Jag tror du kommer att bli super nöjd du också. Längtar du?
Ni som opererades för 1 månad sedan eller mer, har era bröst blivit mycket mindre? Hur stor skillnad är det nu och när det hade gått ca 2 veckor?
sliQ:Jag hade innan 70 c eller 75 b jag la in 350 mellanhög profil har nu 70 e eller 75 d.
Du säger att det låter stort med 70 d men en d cupa i 70 är mindre än en d cupa i tex 80.
Så man kan inte bara jämföra cupstorleken.
Hur mycket ska du lägga in?
Cosmo sa till mej att hans mål är att ingen ska kunna se att man har opererat brösten.
ISLA:Jag opererades för 10 v.sen mina bröst har inte blivit mindre tvärtom.
De bh jag hade efteråt sitter.för hårt nu.
Jengirl:Skönt att höra nån som är lika knäpp som jag, ena dagen tycker man att det blev för lite ,ena dagen oj vad stora de blev. Sjukt!!!!!!!
Hej allihopa!
Har följt den här tråden ett tag och alla verkar vara så himla nöjda med sina nya bröst! :)
Funderar också på att operera mina.. Inte för att de är så himla små men för att det ena är lite större än det andra, vill jämna ut och självklart ha en aning större också! ;)
Har inte ni era "bröstbilder" på qvinna.info? Skulle vara kul att kolla, i och med att ni är så nöjda!! Skulle också vilja vara de.
Kram - Josse