• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • piluttapinglan

Hej Swing! förlåt skrev fel ang bh storlek
    jag har idag full A liten 80 B inte 75 som jag skrev...

• Jengirl

jag och bacillusker är inte så goda vänner. Jag är ganska så rädd för dom .

Jag bytte tejp i förrgår runt ärren. Idag tycker jag att det svider ganska så mycket i ärren. hmm.. kommer det å går sånt där eller? Jag menar ena dagen bättre och andra sämre? Hur är det för er? Jag är bara så rädd att jag har fått ovälkomna bakterier där, så därför det svider.? Är jag nojjig? .

• ISLA

Jengirl
    Att det svider i ärren hör nog till tror jag, det gör det i.a.f på mig med.

• Jengirl

ISLA

Mmm det är säkert det.

Sen så spänner det till av sig självt i bröstmusklerna ibland. Lixom det spänner till jättesnabbt sen släpper det lika fort. Märklig känsla. har du känt av det. Det händer bara om man gör nåt med armarna, typ tvättar händerna eller nåt.

• KickanF

Nu måste jag också beklaga mig lite.
    Har fått ont i ryggen, nere i svanken. Kan kanske bero på att man sovit just på rygg nu i snart 2 v.
    Längtar efter att få ligga på sidan igen. När började ni med det.?

• Marran05

Hej Isla
    Vet du vad jag har gjort idag :)
    Jag har varit en sväng till centrum och var på H&M och köpte lite kläder till mina små :) Å nu är jag helt slut. Knäppt! Men nu orkar jag inte gå hemma å vanka så länge till :(
    Det sticker och kliar i ärret men det tillhör ju läkningen åsså är magen hel spänd just nu, känns som att svullnaden varken blir bättre el sämre...
    //Marran

• Marran05

Jengirl
    Coolt då låg vi där samtidigt för jag fick ligga kvar två nätter jag op den 2:a maj och åkte hem 4:e (gör man vid bukplastik). Jag op brösten för va 1 år sedan (samma klinik) och det är verligen super bra där, fräscht, bra service osv..
    jag la också in 295 (gelehallonimpl) och jag är jätte nöjd.
    //Marran

• Jengirl

KickanF

Jag prova att ligga på sidan igår. 16 dar efter op. Det gick . Men jag törs inte. Känns konstigt. Väntar ett tag till tror jag

• ISLA

Marran05

Lustigt ,jag har också hållit igång en hel del idag faktiskt! Var och handlade med min blivande(han har tagit ledigt idag, vår son fyller år)och sonen, storhandlade! Och sen lagade jag mat(!), plockade iordning här hemma, dukade inför kalaset här ikväll och förberedde maten till ikväll,men sen tog det tvärstopp! Började storlipa och kände mig helt knäckt. Det var nog lite väl högt tempo för mig, men det är ju så skönt när man orkar vara uppe och göra lite!
    Märker du också att man gör enormt stora framseg varje dag? Jag menar igår hade jag inte ens orkat att bara duka.

• Marran05

Hej Isla
    Där e du ju :)
    Ja visst gör man framsteg, men man märker ganska tydligt när man tagit i för mycket och då är det nog bäst å lyssna på kroppen, men jag hoppas att man snart kommer känna sig starkare för det är inte riktigt min grej att bara ligga stilla. Kul med kalas fyller han 4 år idag då?
    Nu på em har jag inte heller kunnat varar stilla (tyvärr) städat lite tvättat plockat osv... så nu spänner det i magen kan jag lova... suck och snart ska jag hämta mina små. Min man kommer hem halv sex, så jag ska väl klara mig tills dess hoppas jag :)
    Kram kram

Svar på tråden Bröstförstoring