Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej igen
Jag har en jätteliten A, så det borde sannolikt bli en liten C. Tror jag. Hm, det kanske är bäst att hålla tassarna från rean. :)
Isla,
Men skoja inte vilket sammanträffande :) min dotter fyller 1:a mars :)
Ja det kändes jätte konstigt första gångerna jag duschade men nu har jag vant mig. Jag lägger mig på sängen efteråt och smörjer in mig och torkar ärren och naveln. Brukar använda hårtorken för det känns väldigt skönt att få värme på magen.
Och vissa delar av magen är väldigt känselnedsättande framförallt under naveln :) Men det är normalt och kan vara så i några månader tydligen.
Jag hade en normal 75B innan och la in 295 gelehallon.
Kram Marran
Isla
Jag fick rekommendation att efter tre veckor gå och få LPG-behandling har du också det? det är en typ av massage som rekommenderas till de som vill få en snygg mage inför sommaren och som ska öka genomströmningen i magen osv... Ska gå nästa vecka första gången. :)
Marran05
Nej det harjag inte hört något om. Berätta gärna mer, vad är det och var gör man det?
Kexet!
Chansa du om det är billigt, men det är ju så svårt med bh storlekar eller hur och om de sitter skönt.
Och som jag känner nu är det mycket viktigare nu att behån sitter bra än innan.
Jag får spel när bygeln skär in eller det sitter för hårt.
Så kände jag inte innan.
Marran05
Jag igen .Använder du något peciellt när du smörjer in dig? Jag som bara torkar av mig snabbt och på med gördeln igen, man kanske skulle vara lite nogrannare?
Hej Isla,
Jo eftersom jag hade mycket blåmärken på magen och ner på benen, blev jag rekommenderad att köpa Hirudoidsalva på apoteket och smörja in magen 2 ggr/dag och det ökar ju också blodcirkulationen i magen så ett tips är ju att smörja in och massera magen med hudkräm el dyl.
LPG-behandling har min klinik där jag gjorde operationen och jag kan ju kanske berätta mer om det nästa vecka när jag varit där. Jag fick det berättat som en typ av massage som en "dammsugare" som ska stimulera blodcirkulationen och genomströmningen i huden. Kan även användas av såna som vill få en snygg slät mage inför sommaren :) //Marran igen :)
Isla,
Har du missat mina tidigare inlägg till dig nyss?
Marran05
Ja, det hade jag visst gjort :D .
Min läkare mätte mina bröst innan op, och sa då att jag hade 200.
Nej, något dränage efter op behövde jag aldrig, de brukar nästan alltid sätta det, men jag var så torr och fin, sa de. Men sen efter ett par dagar kom vätskan, och det var riktigt hemskt i ett par dagar, det rann t.o.m ner till insidan på ena låret så att benen gned imot varandra när man gick, och man var tvungen att gå ännu mera böjd, det kändes en del.
Snälla, kan någon svara mig !?
Alltså jag kan känna massa veck från implantaten på mina bröst. Några syns lite igeom på mina bröst. Det syns inte så mycket, men är det normalt att känna implantaten ? Uppe på brösten och framtill så är det bara helt mjukt. Känns ingenting. Men på sidorna och under bröstet (där mina snitt är) känner jag implantaten jätte tydligt. Det känns jätte konstigt att trycka in implantatet. Förstår någon vad jag menar ? Kommer det gå bort tror ni eller är det något fel ? Ska man kunna känna det ? Jag är jätte rädd att något är fel ! När jag känner implantaten känns dom fulla med veck. Ska det vara så ?
Snälla kan någon lungna mig ?