• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • algit

Mamma till 2
    Min syster såg o kände veck efteråt men de försvann sen.
    Och det hade hennes läkare sagt att de skulle.
    Jag känner inte mina implantat alls.

• ISLA

Marran05
    Jag tror nog att det är rätt så okej att klaga lite när man är i vår sits , vi säger det i.a.f va ? Känner också ibland när man ligger att det liksom spritter i benen, så att man måste sträcka på sig. Nä nu ska jag låta dig sova. Sov nu gott.

• ISLA

Marran05
    42000:- kostar själva bukplastiken. Sen är det ju så att när man gör 2 op samtidigt så betalar man bara hälften för den ena op.

• Marran05

Isla,

Vad har de sagt till dig, när kan man börja gå på promenader och träna? Jag läängtar! Jag mår inte bra av att sitta still och bara äta praliner och tycka synd om mig själv :( //Marran=otålig

• Marran05

Isla,
    nej kära du nu går jag och knyter mig, så hörs vi i morgon. Sov gott för tredje gången //Marran

• ISLA

Marran05

Efter 1 månad ska man vara såpass okej att man kan leva som vanligt igen, förutom träningen då. Vet faktiskt inte hur länge man ska behöva vänta innan man sätter igång med träningen igen.
    Jag längtar faktiskt ut till trädgårdsarbetet, att fixa och göra iordning inför sommaren (det trodde jag nog aldrig om mig själv).

• Mamma till 2

Tack alla för era snabba svar !
    Hoppas att det går bort. Det är ju bara 3 veckor sedan. I övrigt är mina bröst skit snygga ! Hade aldrig kunnat hoppas på detta resultat ! Brösten har ändrat sig jätte mycket under dessa veckorna. Dom blir bara snyggare och snyggare. Dom har blivit mindre (!!!) också. Trodde jag skulle få vänja mig med Pamela bröst
    Nu är dom helt perfekta. Vill inte att dom blir mindre nu

• ISLA

Marran05

Är du säker på det nu då ?
    Trevligt å snacka med dig, men gå å lägg dig nu !

• Jengirl

marran05

Jag op mig den 3 maj av Jonas Röjdmark.
    Super bra var han.. Snygg oxå för den delen.. . Schyst klinik tyckte jag. Väldigt fräscht, och bra med egna rum och tv å film efter operationen..

• KickanF

Mamma till 2:
    Hoppas då att dina bröst inte blir mindre då o kul att du är nöjd med dem.
    Själv tycker jag att mina fortf är en aning stora hoppas att de kommer att bli lite mindre o hänga till sig, men det är ju bara 1½ vecka sedan nu. Har fortfarande inte vant mig vid mina behag. Men det spänner ju fortf, spec. det där resårbandet man ska ha ovanför för att trycka ner dem. Har också varit tvungen att bära min 1½ flicka för att överhuvudtaget komma till o från dagis.
    Längtar tills återbesök den 26/5 då jag skall ta stygnen o få svar på en del frågor.
    Hoppas att det kan bli en träff i sommar förresten. Hade varit kul !

Svar på tråden Bröstförstoring