Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
fick konstiga vibbar nu..
Inte på grund av mig heller?
Jengirl
?
Marran05
Hur har du haft det idag efter allt hålligång igår?
Själv har jag varit helt slut hela dagen, har legat och sovit nästan hela e.m. Det blev nog lite för mycket igår.
Var hos doktorn idag, eftersom mitt urin luktat så illa. Men det var ingen fara, tydligen är det så att när man opereras i så många timmar så brukar man ha kateter, och det är inte ovanligt att man får någonslags retning eller infektion utav det. Men kroppen hade tydligen tagit hand om det själv för idag luktade det inte och proverna var bra, skönt.
hej hej! klar jag längtar!=) men jag funderar på att åka ner igen och prova lite mer fokuserat...herregud ska bli så skönt när d är på plats!
även om man inte vill ha för stora så vore det inte så roligt att vakna upp å känna att de fortfarande är "små". då är man ju nästan oopererad...hmm lr hur man ska förklara det här.ni förstår säkert ;) superql att ni e mestadels nöjda men oxxå att d läker fint!
Hello!
Oj vad mycket det har skrivits här sedan jag var här sist..hinner knappt med ju
Jengirl! Nej jag har inga barn (hehe som du frågade några sidor bort) tror du att det blir bra med 310 då? gud får redan ångest! e så rädd att det blir för litet (?) Men samtidigt vill jag inte ha så där jätte stora heller eftersom jag knappt har några bröst nu..skulle kännas så konstigt då! Men lagom e bäst! Men hur vet man att man får det "lagom"? Vill bara få operationen gjord nu! Men ändå blir jag rädd när jag blir medveten av att det e ju bara en månad kvar!! (hjääälp!!) Tiden går ju så fort!!
Hej sliQ!
Jag känner exakt som dig!! Och jag tänker också åka till kliniken igen o prova!
När ska du operera dig?
- ok jag trar alla fakta: 175, 55kg, inga bröst idag(kanske 50-100-max!)har inga barn å är 24
- vill få fina. inga slitz men ändå lite size på dem.
- cosmo rek. 300ml m låg profil.(innan jag kom dit hade jag 2dl popcornkärnor i bikinin vilket var super snyggt så det här är ju en halv gång mer...) hade 280 å valde mellan och det var ingen skillnad förutom att jag fixade i 300-implatatet rikigt fint i bh'n..så då sa jag att vi kör väl på det. han sa att han kunnat operera in ett av varje och att skillnaden visuellt är så minimal att jag knappt skulle se nån skillnad. (han sa det m glimten i ögat, så ingen här nu tycker att han verkar oseriös!)
jo jag HOPPAS att jag fick tiden om en månad. sista innan sem men tjejen som ev skulle ha den var t 99% säker att hon inte skulle ha den. håll tummarna nu att syster ringer på månadg med ett grattis i luren!! =)
jojjsan vart ska du operera dig??
Har varit på konsultation idag hos Dr Sanden. Ska ha koksalt och tvekar på storlek. De såg så små ut där de låg på bordet.
Inte är det så stor skillnad på 50 ml hit och dit?
Funderar på 375-425.
Jag hoppas att jag kommer bli lika nöjd med mina nya boobs som ni andra verkar vara, är oxå lite nojjig över att de ska bli för stora men min läkare är inget fan av stora bröst utan vill att de ska se naturliga ut så resultatet blir nog super.
Har börjat och försöka sova på rygg för att vänja mig tills efter op men det är inte lätt, hoppas det blir bättre med tiden så att man kan sova ordentligt.
Op närmar sig med stormsteg nu, men innan op ska jag ta "studenten" så jag får försöka fokusera på en sak i taget.
Tack alla underbara människor på denna tråd för alla tips och ideér, känns skönt att veta att ni finns här eftersom jag inte direkt har någon annan att prata med detta om.
M.V.H. Pernilla!!