• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • Jengirl

Algit

Ja det var verkligen högsta vinsten att kunna sova på sidan

Nej, jag kan inte ha bygelbehå jag har ju anatomiska så man ska tydligen vara lite mer försiktig så dom inte vrider på sig, så ska man inte heller trycka upp dom i en konstig form, förrän dom är klara. Aaaa 3 veckor till. Sen så.. . Men visst kunde jag ha NÅN gång sa SSK men då ska det icke vara bygel och absolut inte push up. Så då kan det lika gärna vara.. Jag får stå ut 3 veckor till.

• Sharkie

Vaxad: Lycka till imorgon!! Det kommer gå jättebra.

Jengirl: Jag ska heller inte använda bygelbh utan sportbh i 3 månader. Eller åtminstonde en bh med bra stöd. Så jag har varit iväg och försökt hitta en bh utan bygel men jisses, vad svårt det är att hitta någon. Alla har ju bygel! Men på Twilfit har jag hittat två stycken som känns som de har lite extra stöd utan att vara en sportbh och de sitter jättefint . Kan ju vara något som man kan ha lite då och då iallafall.

Jag har fortfarande svårt att sova på sidan. Det är inte lika skönt längre som det var innan op. Jag kanske har vant mig vid att ligga på mage. Knepigt va?

• Jengirl

Sharkie

Sportbehå i 3 MÅN?? Jisses vad lång tid..
    jag har fått 3 veckor dygnet runt först i början, sen ytterligare 3 veckor på dagtid eller helst så mycket man kan. Hmm vad sa hon sen? Vänta tills 8 veckor gått innan man kan använda vanlig behå.. eller hur var det nu?? Hjäälp har glömt bort??

• sliQ

LYCKA TILL IMORRA!

jag längtar så till min op! har idag inhandlat ett gäng bhar till min läkningsprocess och hittade faktiskt både snygga och funktionella. (dock var 70D inget dom hade ûbersortiment med..) och min mor, som förövrigt varit mest negativ till det här sa att hon tom var övertygad om att det skulle bli tvärsnyggt! det lös till i ögonen på henne och jag anade tom en uns av avundsjuka hihi! så så kan det med gå om man berättar!

tack alla för att ni delar med er av era erfarenheter! det här var en suverän tråd måste jag säga!

vore det inte trevligt att samla ihop sig i sommar när vi alla är mer eller mindre nyopererade?!!

kramizar

• algit

Sharkie:Skrev du fel eller ligger du på magen???!!!

sliQ: Nej inte så lätt att hitta bh i den storleken.Det som sitter bäst på mej är 70 e, du kan ju tänka hur många såna jag hittat!!!!!!!!!!
    Och de flesta bh man provar känns inte bra tycker jag så det har blivit en liten sport.
    Men jag klagar inte tycker att mina nya "behag" är jättefina så får jag ränna runt lite för att hitta bh så är det värt det många gånger om.
    En träff hade varit jättekul.

Om tre veckor ska jag till Mallorca i två v. sköööönt.
    Känner mej trött det har ändå varit en jobbig tid.Tanken att ligga i solen i 14 dagar mmmmmmmmm.

• ISLA

algit

Vi som är op av samma läkare, hur länge var det som vi skulle ha bh:n dygnet runt? Och skulle vi ha den en viss tid på dagen sen, eller hur var det? Har fått totalt hjärnsläpp, kommer inte alls ihåg.

• vaxad

Hej loppalina!!
    Tack!!
    jag ska lägga in silikon 260 ml.
    Ska operera mig i örebro hos Per-Erik Janson.
    Ska snart gå och försöka sova, hur nu det ska gå...

PIRRIGT!!!!

• vaxad

Tack för alla lyck-önskningar!!!
    Återkommer när så fort jag kan!!

Kramar Vaxad!!

• algit

ISLA:Vilka svåra frågor du ställer ,måste tänka.
    Jag tror det var fyra v. dygnet runt sen hade jag det bandet på natten ett tag utan bh.
    Sen kunde jag ha vad jag vill eller inget men jag har haft bygel bh på dagen för det mesta känns bäst tycker jag.
    Jag är inte riktigt säker men typ nåt sånt.

• ISLA

vaxad

Ville också hinna säga lycka till innan du går och lägger dig! De kommer att gå jättebra ska du se.

Svar på tråden Bröstförstoring