• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • Lindistjejen27

Jengirl: Vart har du ärren? Under brösten eller i armhålan? Jag ska få i armhålan.

• Jengirl

Lindistjejen27

Jag har under bröstet eller i bröstvecket som det heter

• Lindistjejen27

Jengirl: När gjorde du din op? Jag ska göra min på torsdag. Så himla spännande! Äntligen dax!

• vaxad

Hej Jojjsan!!
    Jag var aldrig sövd, utan opererades i lokalbedövning. Låter kanske läbbigt, men det var det inte.
    När och var ska du operera dig??

• Jengirl

Lindistjejen27

Jag gjorde min op den 3 maj.
    vad ska du ha för strl och inlägg?

Visst är det skönt att äntligen få det gjort? Jag gick i fem år och klurade på en bröstop innan jag bestämde mig..

Nu i efterhand kan jag fråga mig själv ibland att hur i hel*ete jag kunde vänta så länge..

• Lindistjejen27

Jengirl: Storlek bestämmer jag mig för på torsdag. Silikon kommer jag att lägga in. Jag har klurat på detta i 8 år! Fattar inte heller varför jag väntat så länge!
    Nu ska jag käka lite lunch så kommer jag tebax! *är på jobbet*

• Lindistjejen27

Jaha..Lunchen slut... Jag är så nervös att jag knappt kan äta.. Vill bara få tiden att gå! Svårt att koncentrera sig på jobbet!!

• Jengirl

Lindistjejen27

Å här sitter jag fortf

Vart ska du opereras? Hur kan man bestämma strl samma dag?

• Lindistjejen27

Jengirl: I Falun... För att det blev snabba puckar! Jag var dit i fredags o fick sista tiden! Annars skulle jag fått vänta tills september. Jag kommer att lägga in ca 380cc men han kollar ju så att det blir bra till min kropp o så..

• Jengirl

Lindistjejen27

men vaddå, provar ni ut strl före op eller under op.. Är jag trögfattad?

Svar på tråden Bröstförstoring