Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Jengirl: Vart har du ärren? Under brösten eller i armhålan? Jag ska få i armhålan.
Lindistjejen27
Jag har under bröstet eller i bröstvecket som det heter
Jengirl: När gjorde du din op? Jag ska göra min på torsdag. Så himla spännande! Äntligen dax!
Hej Jojjsan!!
Jag var aldrig sövd, utan opererades i lokalbedövning. Låter kanske läbbigt, men det var det inte.
När och var ska du operera dig??
Lindistjejen27
Jag gjorde min op den 3 maj.
vad ska du ha för strl och inlägg?
Visst är det skönt att äntligen få det gjort? Jag gick i fem år och klurade på en bröstop innan jag bestämde mig..
Nu i efterhand kan jag fråga mig själv ibland att hur i hel*ete jag kunde vänta så länge..
Jengirl: Storlek bestämmer jag mig för på torsdag. Silikon kommer jag att lägga in. Jag har klurat på detta i 8 år! Fattar inte heller varför jag väntat så länge!
Nu ska jag käka lite lunch så kommer jag tebax! *är på jobbet*
Jaha..Lunchen slut... Jag är så nervös att jag knappt kan äta.. Vill bara få tiden att gå! Svårt att koncentrera sig på jobbet!!
Lindistjejen27
Å här sitter jag fortf
Vart ska du opereras? Hur kan man bestämma strl samma dag?
Jengirl: I Falun... För att det blev snabba puckar! Jag var dit i fredags o fick sista tiden! Annars skulle jag fått vänta tills september. Jag kommer att lägga in ca 380cc men han kollar ju så att det blir bra till min kropp o så..
Lindistjejen27
men vaddå, provar ni ut strl före op eller under op.. Är jag trögfattad?