• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • Lindistjejen27

Jengirl:*Skrattar* Jag och dr. går tillsammans igenom vad som passar mig typ: ca 380cc... Men ser han att det blir för tajt för min hud så kanske han tar 370cc....Jag kännde att det är bäst så eftersom han inte kan fråga mig när jag ligger nedsövd. Så jag kommer sätta en över o en undre gräns på storleken... Låter krångligt jag vet...

• algit

Jengirl:Det har mina med blivit lite större alltså.
    Jag gissar på att när bröstmuskeln töjer si g o ger efter.
    Och i mitt fall jag har ju slutat att styrketräna bröstmuskeln som jag gjorde innan tränade mycket (det var då mycket av mina bröst försvann) känns som att de kommer tillbaka igen lite de gamla brösten alltså.

• Jengirl

Lindistjejen27

Hjäälpp, han gör det alltså under op?? men du alltså, det kan ju inte vara bra, eller? Infektioner å så då? Förklara för mig..

algit

Vad menar du med att dom gamla brösten kommer tillbaka? När du tränar då eller?
    Aaa det vill man ju inte direkt.. ;-D
    Men att dom har blivit lite större gör mig inget!

• Lindistjejen27

Jengirl: När han sätter in mina implantat är dom tomma... Sedan fyller han på dom. Då blir bara ett litet snitt i armhålan.

Är det ingen här som har gjort så?

• Jengirl

Ahhaaaa du ska ha koksalt??

Till Lindistjejen!

• Jengirl

Lindistjejen27

Förlåt om jag gjorde dig orolig..
    jag trodde han skulle prova ut olika implantat på dig.. Sorry.

• Lindistjejen27

Jengirl: Jag valde silikon! Ingen fara är redan så nervös som en människa kan vara! *Skrattar*

• Jengirl

Lindistjejen27

Ja just ja silikon var det ja.. det skrev du ju tidigare.. Värst vad jag är tankspridd idag hmm
    Har du tagit sem, eller sjukskriver du dig.? Jag tog semester för jag ville vara så hemlig som möjligt. Ville inte berätta för heeela världen vad jag skulle göra. Sen kan man ju dra en vit lögn om man sjukskriver sig, men det hade jag inte mage till

• Lindistjejen27

Jengirl

Jag har tagit 1½ veckas semester! Skönt! Som tur är så har jag ett "kontorsjobb" Så jag behöver inte oroa mig för att behöva lyfta saker...Jag har berättat för tjejerna på jobbet och dom stöttar mig + min närmsta chef idag.... Ville inte ljuga för henne... Hon tyckte att det var coolt!

• Jengirl

Lindistjejen27

Jag har oxå kontorsjobb, så det var ju inga problem med att komma tillbaka och jobba direkt. Vad skönt att dom på jobbet stöttar dig, man är ju trots allt med dom hela dagarna

Svar på tråden Bröstförstoring