• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • Lindistjejen27

ISLA:Tack för rådet! Jaaa helt sanslöst! Då ska jag bränna mina Gele, pushup och vadderade bhar!!!! *Jiiiipppiiieee* Pratade med mamma igår "hon ska vara med mig o sova över" hon har köpt tidningar, godis, dricka osv... Skönt att hon är med och passar upp mig lite!

• Elektra03

sliQ

Jag opererade mig förra onsdagen. Jag åkte buss, pendeltåg, snabbtåg och till sist flyg dan efter operationen.... (Helt själv)
    Jag bor i Norrland och gjorde min operation på Vicktoriakliniken i Sthlm.

Helt klart så hade det känns bäst att ha någon med sig, någon som kunde hjälpt en med väskan osv. Men det gick ju, hem kom jag! =o)

Lycka till

• Marran05

ISLA,

Såg du mina tips på vad ni kan göra då ni kommer till Sthlm?
    Hoppas allt är bra med dig! Själv är det rätt bra, men svullnaden i magen finns kvar :( suck! Men de säger på kliniken att LPG-behandlingen kommer att påskynda läkningen, så det hoppas jag på! Ska dit i morgon. Kram så länge /Marran

• ISLA

Marran05
    Jodå jag såg dina tips, tack så mycket .
    Hur känner du dig inför att börja jobba igen, för det var väl idag eller imorgon som du skulle börja jobba?
    Vet inte om jag har frågat dig innan, men kommer du ihåg hur länge man ska ha gördeln dygnet runt, och om man ska ha den en viss del av dygnet efter det? Känns som om vi pratat om detta innan, men jag kommer inte riktigt ihåg.
    Ligger här utan gördel nu, väntar på att den ska torka...tycker inte om att vara utan den.
    Måste bara höra med dig, hur ser du ut runt naveln? Såg igår att jag var lite röd runt naveln, tror du att det kan vara någon fara?

• Marran05

ISLA,
    Tihi om det nu är till ngn tröst såg jag att jag också var lite röd runt naveln :) Tror inte att det är ngn fara alls.
    Jag börjar jobba på måndag men kommer jobba lite hemifrån i morgon och på fredag, så det känns skönt.
    Vad gäller gördeln så behöver man ha den dygnet runt första tre veckorna och sedan ytterligare tre veckor endast på dagen, men jag har inte vågat sova utan än :) Mycket också pga att jag fortfarande är svullen, men kände i morse att den börjar ge mig sig, så nu hoppas jag LPG´n som jag ska gå på i morgon kväll ytterligare påskyndar läkningen i magen :)
    Hur känns det själv? När är det du ska börja jobba? Kram Marran

• linslusen

Elektra03 : Hej Hej :)
    Kul att någon här har opererat sig på Vicktorikliniken, gjorde också det för 11veckor sen.
    Vad valde du för implnantat?
    VAd tyckte du om kliniken?
    SJälv så tyckte jag att det var super!!

Ha det bra :)

• Lindistjejen27

Ok Girls,

Nästa gång jag skriver så har jag nya booobisar! *skrattar* Var rädd om er så ses vi snart!! Tack för allt stöd!!!!!!!!! Bye för nu!

• Elektra03

linslusen!!

Hej, hej!!
    Det är 2 veckor dedan jag gjorde min operation och jag är sååååååååååå nöjd!
    Tyckte mer att kliniken kändes som ett spa, morgonrock, tofflor, färskfrukt.... Ja, du vet.....

Jag har gelehallon, såna som man inte behöver massera - jag vet inte vad dom heter 410 style någonting?!
    Jag la 270, hade full B-kupa innan så det blev himla bra.
    Jag har ont fortfarande, kan inte sova på sidan ännu och pga det så får jag också grymt ont i ryggen... Men det blir bättre och bättre för varje dag som går!
    Jag gjorde ett lyft också, så det är kanske därför som det gör ondare....

Men som sagt, jag är dönöjd.....

• vaxad

Hallå alla tjejer!!
    Är det någon mer än jag som är svullen i magen? Opererades i måndags och ser smått gravid ut idag...
    Undrar också hur lång tid det tar innan man kan sova på sidan. Har redan ont i ryggen!!!
    Ibland får jag "kalla kårar" i brösten, ibland kan det bränna till. Är det någon som känner igen de känslorna?
    Längtar tills boobisarna är "klara"
    Har fortfarande inte sett dem ännu. (förrutom precis efter op, men det kommer jag nästan inte ihåg)
    Lite smått nyfiken kan man ju säga!!
    Blir jätteglad om någon har nått tips om någon bra sovställning!!

Kram på er!!!

Svar på tråden Bröstförstoring