Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Jengirl: Jag ska ha 500 CC koksalt. Valde mellan det och 550 men jag var orolig att 500 skulle bli för stort! Hoppas jag inte ångrar mej bara.
Algit: Ja, jag hoppas det kommer gå bra att börja jobba igen. Jag vill egentligen inte heller vara ledig í 3 veckor för har inte berättat nått på jobbet. MEn vi får se med tiden hur det går. Börjar jobba tidigare om jag kan.
Jengirl: 550 mena jag, att det blir för stort!
_kakan_:
Jag har 550 gelehallon o tyckte först att det kanske blev lite stort, men nu 2 v och 2 dagar efter operationen när svullnaden lagt sig så tycker jag att de är precis den storleken jag ville ha. Med kläder på så ser de ut som när man hade push-up o inlägg. Men du gör kanske rätt i att ta 500 ändå för koksalt ger "större bröst" jämfört med t ex 500 gelehallon.
Ett stort Lycka till !!!
kreverad
jag vet en som har op sig där, tydligen helt ok ställe enligt henne
KickanF: Ja, jag hoppas jag har valt rätt. Jag har en B-kupa nu så därför "känns" det som 550 blir för mycket. 500 kommer nog sluta på en stor C alt liten D tror jag.
Tack så mycket för alla lycko önskningar från allehopa! tack vare er har jag fått svar på en massa funderingar jag haft.
Jag kommer tillbaka så fort jag orkar. Har ingen dator hemma för tillfället så därför dröjer det några dagar.
Piluttapinglan och Lindistjejen27: LYCKA TILL med era op oxå. jag håller tummarna för er men mina nya skönheter!
Ha det bäst!
/Kakan!
7 juni. SJUNDE!!! helt ofattbart! snacka om dnabba puckar!
...så nu är jag i sjunde himlen hahah =)
så himla nära. snacka om lyckorus i magen. precis som man känner sig när man e nykär. hihi kommer väl bli helt matt när de här två veckorna är till ända..men det blir jag så gärna!
med riktig bh utan push-up och "realistiska" inlägg börjar 300 verka lite litet..att det ska vara så lurigt det här :/
GRATTIS sliQ du såg det hjälpte att va på lite skitkul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jajjamensan! fick först den 28 men så sa hon att hon hörde av sig om det skulle komma nån ny lucka. så fyra timmar senare ringde hon. nice suprice så att säga!
Kreverad: Jag opererade mig på Plastikkirurggruppen i augusti. Doktor L.B. Mycket nöjd med allt, förutom att jag aldrig fått de utlovade före- och efterbilderna, trots att jag ringt och stött på flera gånger.
Uppskattade verkligen att få övernatta och bli omhändertagen efteråt! (Annars är jag van att klara mig själv i alla lägen och hatar sjukhusmiljöer. Det var så skönt att jag njöt av att äntligen ha gjort det här efter så många år. Samt att bara ligga där och vila och tänka på mig själv och inget och ingen annan).
Det är nästan man blir lite avis på er som har operationen framför er. Det var ändå nåt visst när man kom fram till kliniken o klev in (hade bara varit på filialen/mottagningen innan) o kände att NU! skulle det faktiskt bli av; något som man velat göra så länge. O sen när man lämnade fram 36 tusen i ett kuvert. Bara det var en känsla, att man lyckats spara ihop till det.
Så Lycka till alla kalaspinglor. !