• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • _kakan_

Lindistjejen27
    Ja, det känns helt overkligt att jag verkligen ska operera mig IMORGON! Som man har sett fram emot så länge.
    Håller med dej om att man inte riktigt kan föreställa sig när man står framför spegeln. Nu är det bara att börja ladda.
    Jag kan bli sjukskriven i tre veckor om jag vill för jag har ett jobb som innebär många tunga lyft. MEn jag hoppas det går bra att börja jobba sen igen.

• Jengirl

_kakan_

Lycka till i morgon!

Vad ska du ha för strl och inlägg?

• Lindistjejen27

Jengirl: Ja! Men jag får se hur "gubbarna" på jobbet kommer reagera! :-s

_kakan_
    Lycka til!!!! Spännande!! Jag har oxå börjat att ladda..Sitter o jobbar en stund tills det slår mig: 1 dag kvar!!! O morgon KL:00.00 börjar fastan.. Åh vill hem i stället för att sitta här på jobbet!

• Marran05

Isla,

Va kul med en resa till Stockholm. Har ni inte varit på Skansen med barnen tycker jag ni ska gå dit och titta på Björnungarna. som iofs blivit ganska stora nu, men söta ändå) Annars är Gröna Lund kul, men den yngste är nog lite för liten. Annars om det är dåligt väder kanske Junibacken är bra (det är ju inomhus). Kram så länge!!! PS! Jag har mycket sårvätska kvar i magen (den är alldeles spänd) men det kan tydligen ta tid att bli av med.

Hej så länge //Marran

• Kreverad

Hej hej :)
    Fick precis veta att operationen inte blir när jag tänkt mig... De tar semester nu och börjar inte operera igen förän i september...:(
    Hursomhelst, funderar på att söka upp en klinik i Stockholm, ska ändå dit i sommar, och få det gjort där. Någon som har några bra tips på kirurger där? någon som opererar även under sommaren...?
    Har precis kommit hem från skolan, har väldigt tråkigt, så jag hänger här hela tiden...:)
    Kram

• Marran05

Kreverad

Jag opererade mig på Akademikliniken i Sthlm hos Jan Jernbeck, som är helt suverän. Jag är väldigt nöjd med båda min ingrepp hos honom (har gjort både bröst och bukplastik hos honom.
    Tjing //marran

• Marran05

Kreverad!
    Dock är jag rädd att han är uppbokad tom hösten,men du kan ju alltid ringa och kolla

//Marran

• algit

Jengirl:
    Jag menade att en av anledningarna till att mina bröst försvann var att jag har i många år stytrketränat hårt,mycket muskler men inga bröst.
    Nu gör jag inte det (inte bröstmusklerna allafall)styrketränar alltså.
    Så tänkte jag att det kan vara en anledning till att mina blir större,har väl F cupa tillslut hahahahaha

Ni som ska opereras visst är man okoncentrerad jag kunde inte göra nåt vettigt sista dagarna helt knäpp.
    Lycka till!!!!!!!!!

• algit

Kakan: Jag har oxå lyft på jobbet ,tre v. var en magisk gräns för mej då kändes det mycket bättre.
    Jag jobbade efter två v. FRUKTANSVÄRD vecka, gick tack vare en snäll arbetskamrat som hjälpte mycket.
    ville inte sjukskriva mej pga frågor så det var bara att bita ihop, men det var inte kul.

• Kreverad

Det är ingen som har erfarenheter av Plastikkirurg-gruppen på Sabbatsbergs sjukhus i Stockholm?
    Kram

Svar på tråden Bröstförstoring