Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Håller med dig KickanF, det är nästan så att man blir avis. Fast man var ruskigt nervös när man åkte till op på morgonen så var det ändå en underbar härlig känsla.
Känns lite konstigt att man hör till den sidan som HAR op sig nu, och att det dessutom har hunnit gå 3 veckor sedan op.
Innan jag op mig så var jag ruskigt orolig för hur ont det skulle göra efteråt. Till er som inte har op er kan jag bara säga (vilket ni säkert har märkt här)att flertalet inte tycker att det är så farligt. Själv har jag nästan inte haft ont överhuvud taget (har ändå gjort 2 op samtidigt).
ja undrar en lite grej: om man op typ 13 och sover över på kliniken så kommer jag "checka ut" vid 9.00 dan efter. klarar man av en tåg+buss resa upp t gbg på egen hand lr?
mamma03: akademikliniken har en fond : ak-fonden som du kan söka. du hittar mer info på www.akademikliniken.se/ under AKfonden.
dock gick ansökningstiden ut 15 maj så du får hålla tillgodo ett år. sedan är handläggningstiden ca tre månader..
detta året hade många sökt eftersom de var med i extreme makover sverige.
är du riktigt desperado så såg jag att plastikinstitutet.se kommer vara med i extreme makover nästa edition.
Hej !Jag fick samma känsla när jag läste det knäppt för såå roligt eferåt var det inte.Men spännande.
Smärtan var inte farlig tyckte jag utan att man blev så handikappad en vecka och att inte kunna sova ordentligt det var jobbigt,men det går över tiden går så fort 11 v. idag sen jag opererades.
Pernilla 25: Vi är typ grannar lustigt va!
Jag bor i Åkarp.
sliQ: Allt går, men nej man är INTE tuff jag lovar.
Kan ingen hämta dej?
Man är yr o groggy efter narkos, du kan inte bära nåt och jag lovar du vill inte vara med en massa människor på ett tåg.
Vill inte låta negativ men det är ingen bra ide`.
SliQ
Pratade med en utav sköterskorna när jag var inlagd, om just det här med att jag hört om någon som berättade att hon hade tagit sig hem själv efteråt, hon sa att det verkligen inte är något som de rekomenderar. Man har ju ändå varit nersövd och gått igenom en operation.
Det finns väl alltid någon som kan hämta dig?
ja kanske om det kan bli tufft.. mammi kanske kan om hon förstår nyttan. alla jobbar å få i min umgängeskrets har egna bilar. typ bara jag med körkort. men här åker vi komunalt i alla fall. men kag får kika runt lite..
gonattkram alla snälla flickor!
p.s mer innan operation tips mottages med glädje!
Go morron!
Va många nya det är här! Det va länge sen jag skrev nåt, men har haft fullt upp både hemma o på jobbet.
Snart 6 veckor sen op, och jag mår underbart! Kan göra allt utom att träna ordentligt! Det har läkt ihop jättefint, och formen är snygg!Väntar på att de ska falla ner bara!
Jag op alltså den 16 april på www.plastikakademin.se med Gunnar Kratz som läkare. Lade in 300 cl runda geléhallon. Hade liten utammad 80 A innan, och nu stor 80 C!
Håller med en som op er! Man minns känslan innan op! Och tänk att man väntat så länge! Flera år! Jag väntade tills min andra son oxå var född, så nu blir det ej mer barn!
IZADORA! Kul att höra att du mår bra!
Lycka till ni som op er idag!!!
Jojjsan: Nervös är bara förnamnet!!! I morgon så är det dax!!!! Kommer inte kunna sova en blund i natt!
vaxad : Tack! Ja bor i krokarna..... Ca 6 mil från Falun...
Hi girls,
Postade ett inlägg nyss men det kom inte med...Hmmm...
I morgon är det dax! Fjärilar i magen nu! Slutar tidigare i dag! Ska börja fasta i kväll..... Några sista minuten råd?????
Lindistjejen27
Råd å råd, lite tips i.a.f på vad som kan vara bra och ha med sig kommer här...tidningar, mobil, mjukisbyxor och en tillräckligt stor tröja att ha på sig när man åker hem.
Visst känner man sig konstig dagen innan, man har liksom inte riktigt ro att göra något. De kommer säkert at gå jättebra, tänk imorgon har du ett par alldeles nya supersnygga boobisar :D.