Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Är det någon som har gjort bröstförstoring i oslo
hej hallå!! är 2 dagen efter op nu allt känns ok,men jag tycker inte att det ser så stort som jag bad om men enlikt läkaren så sa hon att det är full c...har fler kännt så här?
när börjar svullnaden komma och blåmärkena?? jag känner mig missnöjd om dom blir mindre? känns ju inte skoj att vara ny op och vara missnöjd..eller så kanske citodonen har börjat verka
Hej !Puttepinglan:
Trist att du är missnöjd.Men det verkar som att många är lite så i början för stort eller för litet.
Hur mycket la du in?
Vad för bh storlek hade du innan?
Blir man mycket svullen är man det från början.Jag var inte så svullen men en massa blåmärken ,de kom de första dagarna.
Mina har inte blivit mindre snarare lite större.
piluttapinglan
Ledsen över att behöva säga det.. men svullnaden brukar nog komma direkt, gjorde det på mig i.a.f. Och några blåmärken har jag inte haft.
Hej piluttapinglan:
Du kommer säkert att bli nöjd sen när chocken har lagt sig. Du kanske slipper både blåmärken o svullnad, det är nog olika. Är nog inte många som blivit jättenöjda med brösten på studs. Själv fick jag ångest då jag tyckte de var för stora, men nu är de super. Var det 320 koksalt du "tog" ? Om du hade lagt in mer så hade det kanske blivit som två stora bollar istället, inte snyggt.
Ang. Citodon så blev jag lugn o lite lurig av dem. Min sambo tyckte jag blev som en papegoja, men de hjälpte verkligen. O nu 2½ v efter operationen så känner man sig som människa igen. :)
piluttapinglan
Mina har också blivit större
Jag tyckte ett tag att dom var för små, men inte nu och jag har då bara lagt in 295, ganska litet mot alla andra här
Men sen tror jag att man har vissa förväntningar, och jag har hört att läkare inte kan säga vad för strl man kommer få efter..
Hej !
Jag tror också att det är jättesvårt att säga exakt hur det ska bli .
Verkar ju som vi här får väldigt olika resultat.
Men man är ju så olika skapta.
Och vad är en C cupa egentligen?
Det beror ju på vad man har för storlek runtom.
Menar att en C cupa i 70 är ju så mycket mindre än en i 80 tex.
Hej!
Ska nu gå på mitt första body-pump pass sen jag opererades.
Lite nervös för att det inte ska gå bra.Ska ta lite vikt på när vi kör bröstmusklerna.
Har tränat med skivstång hemma men det är inte detsamma o har inte tränat bröstmusklena.
Går det inte får jag väl packa ihop och gå hem.
algit
lycka till med träningen
jag är för lat för att träna